סוגי המיתוג השונים – המדריך שיעשה לכם סדר

מה שהופך כל מוצר רגיל למוצר פרסום מנצח הוא כמובן המיתוג של החברה שלכם עליו – כל מוצר וסוג המיתוג שמתאים לו, במאמר זה נעבור על רוב סוגי המיתוג הקיימים כיום, עמידות סוג המיתוג וקצת על תהליך ההדפסה שלו. המאמר הזה מומלץ מאוד לכל מי שמעוניין להזמין מוצרי פרסום לעסק שלו ורוצה מוצר לא פחות ממצוין – לאחר קריאת המאמר הזה אתם תהיו בקיאים וסוג המיתוג הטוב ביותר עבור המוצר שבחרתם.
בהחלט שווה קריאה!!

המדריך-המלא-למיתוג-וסוגי-המיתוג-השונים

מדוע כל כך חשוב להתאים את סוג המיתוג למוצר?

מטרת העל של מוצרי פרסום ומתנות ממותגות הוא לפרסם את שם העסק שלכם ולחשוף אותו בפני כמה שיותר אנשים ולכן כאשר אתם משקיעים במוצר ממותג אתם בטח תרצו שהוא ישמש את מי שיקבל אותו לאורך זמן רב – ככל שיותר ישתמשו בו כך הוא ישיג יותר את המטרה ולכן לאחר שפילחתם את קהל היעד שלכם ובחרתם את מוצר הפרסום המתאים לעסק שלכם (זהו צעד חובה לפני רכישת מוצרי פרסום לעסק שלכם וכתבנו על מאמר שלם לקריאה לחצו >> כך תבחרו מוצרי פרסום מנצחים) עליכם לוודא באיזה דרך חברת הפרסום מדפיסה על המוצר וכמובן לוודא שההדפס אינו מתגרד ומתאים למוצר לדוגמא מוצר שמתאים למדיח כלים גם ההדפסה צריכה להיות כזו שעמידה במדיח כלים ומוצר שהשימוש שלו היא בשמש הקופחת אמור להיות מותאם לעמידה בתנאים אלו – במידה וזה לא יקרה המיתוג של החברה שלכם יראה איום ונורא לאחר מעט מאוד זמן וישיג תוצאה הפוכה מזו שכיוונתם אליה וכמובן יוריד מערך המותג שלכם.

סוגי ההדפסים הקיימים

דפוס משי – הדפוס הנפוץ ביותר בתחום מוצרי הפרסום / הדפסות על מוצרים. דפוס משי נחשב לדפוס עמיד במיוחד שמתאים לכביסות ולחלק מהמוצרים הוא גם עמיד למדיח כמובן שתנאי שהודפס בצורה נכונה ועבר ייבוש במעלות חום נכונות או לחילופין ייבוש באוויר תוך שימוש בצבע המתאים לכך.
בדפוס משי עושים שימוש לרוב כאשר מדובר בהדפסה של לוגו בצבע אחד וכאשר מדובר בכמות רבה של יחידות, זה גם הדפוס הזול ביותר מבין סוגי הדפוס השונים וניתן למצוא את סוג הדפוס הזה בעיקר במיתוג חולצות עם לוגו החברה.
דפוס משי נעשה על ידי הכנת גלופת רשת בצורת הלוגו שלכם ומריחת צבע על המוצר בעזרת מעבר הצבע דרך הגלופה.
דפוס סובלימציה – דפוס בשיטת סובלימציה גם הוא מאוד נפוץ אך יחד עם זאת הוא מתאים לסוג מסוים של מוצרים, דפוס סובלימציה נעשה אך ורק על גבי מוצרי בצבע לבן שמתאימים לסובלימציה והם בעלי ציפוי מיוחד המתאים להדפסה זו. היתרון המובהק של דפוס זה הוא היכולת להדפיס כמעט כל מה שתרצו – הדפסים צבעוניים ומרהיבים בדומה להדפסה דיגיטלית.
הדפסת סובלימציה נעשית בעזרת הצמדת ההדפס למוצר ושימוש במכבשי חום בטמפרטורה של לפחות 200 מעלות.
דפוס טמפון – סוג דפוס זה מאוד דומה ביתרונות ובחסרונות שלו לדפוס המשי – משתמשים בו בדרך כלל למוצרי קשיחים והוא נחשב לדפוס מדויק מאוד אבל גם פה בדומה לדפוס משי לרוב מדפיסים בצבע אחד ולכל היותר עד שלושה צבעים וכמובן כאשר מדובר בכמויות גדולות.
דפוס טמפון נעשה בעזרת הכנת גלופה מחומר הדומה לגומי ומשמש כמעין כרית קשיחה וכאשר היא מותקנת על המכונה היא טובלת במגש הצבע ומיד לאחר מכן מוצמדת למוצר.
דפוס DTF – דפוס חדיש יחסית ובשימוש בסוג דפוס זה ניתן להדפיס גרפיקות צבעוניות ללא הגבלת צבע, לרוב מתאים לטקסטיל אך לא רק וניתן להשתמש בו לדוגמא גם על מנת להפיק מחברות עם לוגו החברה שלכם.
החיסרון של סוג הדפוס הזה הוא המחיר – בדרך כלל יהיה יקר יותר לעומת דפוס משי או טמפון.
רקמה על טקסטיל – מיתוג ברקמה מתאים למיתוג טקסטיל בלבד והוא נעשה בעזרת פיתוח דיסקט בצורת הלוגו שלכם ומכונה שתופרת את הלוגו שלכם בעזרת חוטי תפירה כאשר מתאימים ללגו חוט תפירה בהתאם לצבעים המדויקים של המותג שלכם מוצרי הפרסום המככבים במיתוג בעזרת רקמה מגבות עם לוגו , תיקים עם רקמה, חולצות, שמיכות ועוד.

המדריך-למיתוג-הדפסת-סובלימציה-עדן-מוצרי-פרסום

לסיכום

לאחר בחירת מוצרי הפרסום שלכם חובה לוודא מול חברת הפרסום כיצד היא ממתגת את המוצר? האם ההדפס עומד בדרישות המוצר – לדוגמא הכוס מתאימה למדיח האם ההדפס גם מתאים?
כמובן לדרוש מחברת הפרסום הדמיה לפני הדפסה וגם אחריות לטיב ההדפסה!
אנו בחברת עדן מוצרי פרסום מומחים בכל סוגי ההדפסות ועושים את זה באהבה כבר שנים ארוכות!!
אנחנו זמינים לכם לכל שאלה (:

לקטלוג המוצרים המלא >>

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)