ביגוד ממותג – פתרון מושלם לזהות המותג

כל ארגון בארץ ובעולם, בין אם מדובר על עסק קטן או חברה בינלאומית ואפילו עמותות ומכל"רים כולם חייבים להלביש את אנשי הארגון בביגוד ממותג – יש לכך חשיבות ענקית גם לארגון העצמו וגם לעובד שלובש את הביגוד הממותג.
מצד הארגון – המותג מסמל את ערכי הארגון, האחידות, הסדר והאנרכיה בו ומביא לזיהוי מהיר של כל אנשי הארגון.
מצד העובד – ביגוד ממותג מעניק לו תחושת שייכות ושיוון בארגון כמו"כ הזדהות מלאה עם ערכי המותג.

ביגוד ממותג הוא כלי שיווק חזק לעסקים – הנה כמה סיבות טובות מדוע למתג ביגוד לארגון שלכם

1. חשיפה וזיהוי – כאשר נציגי הארגון שלכם לובשים לדוגמא חולצות עם לוגו הם יוצרים חשיפה מלאה למותג שלכם כך שכל זוג עיניים שרואה אותם יזהה אותם כשייכים למותג שלכם.
2. פרסום יעיל – כאשר אנשי הארגון שלכם מסתובבים עם בגדים ממותגים הם נעשים כמעין שגרירי פרסום של הארגון שלכם, דמיינו שהם שלטי פרסום ניידים המפיצים את המותג שלכם בפני כמה שיותר אנשים, ישנם עסקים שמגדילים ומעבירים מסרים גם בביגוד הממותג ולא מסתפקים רק בהדפסת הלוגו – חישבו על כך!
3.  להיות מקצוענים – בסקר מקיף במספר רב שלך מדינות בארה"ב נקבע כי עסקים בהם הנציגים לבשו ביגוד ממותג ואחיד לכלל עובדי הארגון – הוא נתפס כאמין יותר בפני הלקוחות, כזה שנוח יותר לבצע בו רכישה וכמו"כ עסקים ממותגים נתפסו כמקצוענים בתחומם.

ביגוד-ממותג-פתרון-מושלם-לזהות-המותג

פרטי הלבוש שניתן למתג עבור עובדי הארגון שלכם

נתחיל מכך שניתן למתג את כל סוגי הטקסטיל – וזה תלוי לגמרי בכם ובתקציב שלכם עד כמה תרצו את העובדים שלכם ממותגים מכף רגל ועד ראש (אפילו נעלים ניתן למתג במידה ותרצו בכך)
הפריט הנפוץ ביותר למיתוג הם כמובן החולצות הממותגות ונהוג בדרך כלל למתג אותם גם מקדימה וגם מאחור.
הפריט הבא הנפוץ ביותר הם הכובעים המודפסים – ניתן למתג כובעי מצחיה, כובעי טמבל וכובעי גרב לפי בחירתכם.
נהוג גם למתג מכנסים עבור העובדים ואפילו מעילים או קפוצ'ונים, כפי שכבר אמרנו הכל תלוי בתקציב שלכם עבור המיתוג – ככל שתמתגו את נציגי הארגון שלכם כך הם יראו אחידים יותר, אמינים יותר ומקצוענים יותר.

מה ממתגים וכיצד ממתגים?

לאחר שהחלטתם לרכוש עבור הארגון שלכם ביגוד ממותג נשאלת השאלה במה ממתגים אותם? אז כמובן שלוגו החברה הוא חובה על גבי הביגוד וחשוב גם להיצמד לצבעי המותג בין אם מדובר בצבע החולצה או בצבע ההדפסה על גבי החולצה בנוסף מומלץ גם למתג את דרכי יצירת הקשר ויש שמגדילים לעשות וממתגים אפילו מבצעים ארוכי טווח על גבי החולצות של העובדים שלהם!
לגבי אופן המיתוג על גבי הביגוד הדבר מאוד תלוי בלוגו המותג – האם הוא צבעוני או צבע אחד? ניתן למתג כיום ה-כ-ל בין אם מדובר בלוגו צבעוני או צבע אחד הכל תלוי בתקציב שלכם.
לרוב הדפסה בצבע אחד תהיה ההדפסה הזולה ביותר לאחר מכן הדפסה צבעונית ולבסוף רקמה על גבי הביגוד תהיה היקרה ביותר וכבר תראה הכי טוב מבין כולם.

אנחנו בעדן מוצרי פרסום מומחים למיתוג ביגוד מקצועי עבור כל חברה או ארגון ואנו עושים זאת באהבה כבר שנים רבות – פנו אלינו אנו זמינים לכם לכל שאלה (:

 

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

 

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)