בקבוקים עם לוגו – מוצר פרסום מרענן לקיץ

כשאנו בחברת עדן מוצרי פרסום חושבים על מוצר פרסום מוביל שהעלות שלו מול התועלת שלו היא גבוהה מיד בין המוצרים הראשונים שעולים לנו לראש עולה בקבוקים עם לוגו – בקבוק זהו מוצר שכולם שמחים לקבל, מוצר סופר שימושי שבמיתוג טוב ומתאים יכול להישאר לאורך זמן אצל העובדים או הלקוחות שלכם! במאמר הבא נסרוק את סוגי הבקבוקים הקיימים וניתן עליהם מידע חשוב לכל מי שמעוניין לרכוש עבור החברה שלו בקבוקים עם לוגו, בנוסף נעבור על סוגי המיתוג הקיימים לבקבוקים ועל חשיבות חלוקת בקבוקים עם לוגו לעובדים ולקוחות. קריאה מהנה (:

בקבוקים-תרמיים-עם-לוגו-מאמר

סוגי הבקבוקים הקיימים כיום בשוק
בקבוקים אישיים הינם מוצר שימושי ביותר. מה יותר נוח מאשר לצאת להליכת כושר או אפילו ליום עבודה, ולשים בתיק בקבוק אישי? טכנולוגיות הייצור של הבקבוקים מאפשרות לנו להחליט האם להסתפק בבקבוק אישי שעשוי מפלסטיק קשיח, נירוסטה או אלומיניום ואפילו לחובבי החליטות ישנם סוגי בקבוקים אישיים שעשויים מזכוכית או פלסטיק המכילים בתוכם רשת ייעודית המיועדת להכנת חליטות שונות. וגם לאוהבי הגאדג'טים והטכנולוגיה תוכלו למצוא בקבוק שתייה משולב עם רמקול בלוטוס.

  • בקבוקים תרמיים עם לוגו – בקבוקים תרמיים שומרי קור וחום אלו הבקבוקים האישיים המומלצים ביותר, והשימוש בהם נפוץ ביותר. בקבוק תרמי עשוי נירוסטה הוא בקבוק עשוי פלדת אל חלד ולרוב מיוצר מנירוסטה 304 שאינה מחלידה, עמידה בפני חיידקים וקלה מאוד לניקוי בעל שכבה כפולה המעניק בידוד מקסימלי לשתיה ושומר על המשקה חם או קר לאורך זמן, לרוב הבקבוקים שמירה על קור למשך 24 שעות ושמירה על חום למשך 12 שעות והוא מגיע במגוון צבעים, דגמים ועיצובים יוקרתיים. חלק מהבקבוקים מעוצבים ממש כמו תרמוס אישי קטן, ומכילים כוס פלסטיק.
    את הבקבוקים התרמיים ניתן למתג בהדפסה של צבע אחד או צבעוני וגם ניתן לחרוט עליהם בחריטת לייזר ממוחשבת.
  • בקבוקי ספורט ממותגים – בקבוקי הספורט לרוב יהיו מיוצרים מפלסטיק רך או קשיח המיועד למשקה קר בלבד, הם יהיו קלים ונוחים לנשיאה מה שמייחד כמעט את כל בקבוקים הפלסטיק הוא פיה נוחה לשתיה ובגלל זה הם נקראים בקבוקים ספורטיביים ונוחים לשתיה בעת פעילות גופנית, ישנם דגמים רבים של בקבוקי פלסטיק ובינהים תוכלו למצוא גם בקבוקים עם קרחון פנימי או בקבוקי פלסטיק עם דיפיוזר לחליטת פירות ועוד. את בקבוקי הפלסטיק ניתן למתג בהדפסה בלבד צבע אחד או צבעוני לבחירה.
  • בקבוקי אלומיניום – בקבוק עשוי אלומיניום הוא בקבוק עשוי שכבה אחת שאינו שומר על קור או חום ומיועד למשקים קרים בלבד היתרון המשמעותי שלו הוא מחירו הזול ולכן ניתן לרכוש אותו בכמות גדולה לחלוקה לעובדים ולקוחות וניתן למתג אותו בהדפסה צבע אחד או צבעוני וגם בחריטת לייזר.

חשיבות חלוקת בקבוקים עם לוגו החברה שלכם
בראש ובראשונה מדובר במוצר מבוקש שעושים בו שימוש יום יומי ולרוב זהו מוצר שנשאר לאורך זמן, תוסיפו לכך את עלות הבקבוקים שאינה יקרה במיוחד (כמובן תלוי בסוג הבקבוק – אך רוב הבקבוקים שנמצאים אצלינו בקטלוג מחירם מאוד נוח) בקבוקים אישיים פלסטיק, אלומיניום או נירוסטה נראים מעולה כאשר הם מודפסים וגורמים לחשיפה מירבית של המותג שלכם וצריבת המותג בתודעה של העובדים או הלקוחות שלכם והסובבים אותם.

בקבוקים-עם-לוגו-מאמר-ראשי

מתאים לחלוקת מתנה עבור לקוחות ועובדים
בקבוקים אישיים עם לוגו החברה מתאימים ביותר לחלוקה בתור מתנה עבור לקוחות ועובדים. אם אתם רוצים לתת ללקוחות או לעובדים שלכם בקבוק כמתנה אישית ממותגת תחילה לימדו את קהל היעד שלכם וחישבו איזה בקבוק יהיה המתאים ביותר עבורכם לדוגמא אם מדובר במאמן כושר המתאים ביותר הוא לחלק ללקוחות שלו בקבוקי ספורט ממותגים לעומת זאת אם מדובר בעובדי חברת הייטק המתאים ביותר הוא לחלק להם בקבוקים תרמיים עם לוגו איכותיים ביותר, לאחר חשיבה על קהל היעד הגדירו תקציב עבור הפרויקט והיצמדו אליו – זוהי הדרך הטובה ביותר לרכישת מוצר פרסומי לא פחות ממצויין!!

לסיכום – הבקבוק המומלץ ביותר לרכישה הוא הבקבוק התרמי שומר קור חום אך יחד עם זאת הוא גם היקר ביותר ולכן במידה והתקציב שלכם נמוך תוכלו לרכוש את בקבוקים האלומיניום או בקבוקי הפלסטיק. על כל הבקבוקים אצלינו בקטלוג ניתן להדפיס את לוגו החברה שלכם בצבע אחד או צבעוני לבחירתכם.
חישבו על קהל היעד שלכם ויחד עם זאת הגדירו תקציב מתאים על מנת להגיע לבקבוק הטוב ביותר עבורכם.

עדיין מסתבכים ולא לגמרי יודעים כיצד להחליט? אנחנו תמיד כאן עבורכם ונשמח לשמוע מכם – השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם או התקשרו אלינו (:

 

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא
שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)