שלושת מוצרי הפרסום שיחממו לכם את החורף

מעוניינים למתג ולפרסם היטב את העסק שלכם? מחפשים מתנות לעובדים או לקוחות החברה שלכם? אנו רוצים להציע לכם 3 מוצרי פרסום נפוצים ביותר שיחממו לכם ולעובדי העסק שלכם את החורף. במאמר זה נעביר סקירה קצרה על כל אחד משלושת המוצרים ונסביר גם מדוע מומלץ לרכוש את המוצרים הללו, למה דווקא מוצרי חורף וגם מתי הכי כדאי להזמין הדפסה על מוצרי חורף ולחלק אותם לעובדים או הלקוחות שלכם.

מוצרי-הפרסום-שיחממו-לכם-את-החורף

שלושת מוצרי החורף הנפוצים ביותר הם

    נכיר לכם קצת יותר את מוצרי הפרסום החורפיים הללו, ואת היתרונות שלהם:

    בקבוקים תרמיים עם לוגו – אין ספק שבקבוקים תרמיים ממותגים עם לוגו נפוצים מאוד לכל אורך ימות השנה אך מדוע כדאי לרכוש ולמתג לעובדים בקבוקים תרמיים עם לוגו דווקא בחורף? בקבוקים תרמיים משמשים לשמירת משקה חם או קר לאורך זמן, בימות החורף יש שימוש רב יותר בבקבוקים שומרים חום במיוחד במהלך יום עבודה במשרד. שימו לב ניתן גם להזמין כוסות תרמיים עם לוגו – זו אותה הגברת בשינוי אדרת.
    כל הבקבוקים או הכוסות התרמיות עשויות נירוסטה בעלת דופן כפולה כאשר בין הדפנות נוצר ואקום וכך הבקבוק או הכוס שומרת על הטמפרטורה של המשקה. ניתן למתג את הבקבוקים או הכוסות בהדפסה של צבע אחד / צבעוני או חריטה. אנו ממליצים ללכת על חריטה שמשדרת יוקרה ואינה יורדת לעולם מהכוס או הבקבוק. 

    מטריות עם לוגו – מטריות הם מוצר שימושי מאוד בחורף. ביום חורפי וגשום, כל עובדי המשרד יגיעו מטריות. יש כאן הזדמנות ליצור מציאות שביום גשום כל עובדי המשרד מגיעים לעבודה עם מטריות ממותגות אחידות, אין דרך יותר טובה מזו להטמעת המיתוג בקרב עובדי המשרד בנוסף מטריות זהו מוצר שעושים בו שימוש בשטחים ציבוריים והנראות שלו היא מאוד גבוהה כך שהלוגו של החברה שלכם נחשף לעשרות או מאות עיניים! ישנם סוגים רבים של מטריות בתקציבים שונים – הדגמים הפשוטים יותר עשויים שילדת אלומיניום והיקרים יותר עשויים שילדת פיברגלס שהוא מעט גמיש יותר וכך ברוחות חזקות המטריה אינה נשברת, כל המטריות מגיעות עם בד פוליאסטר דוחה מים בעוביים שונים. את המטריות ממתגים בהדפסה בצבע אחד או צבעוני לבחירתכם.

    כירבוליות להדפסה – מוצר נפוץ מאוד שעושים בו שימוש יום יומי בימי החורף, בעיקר בבית אך גם לעיתים במשרד וזו הזדמנות להכניס את המותג של העסק שלכם לתוך הבית של העובדים או הלקוחות שלכם. בהזמנת כירבוליות להדפסה ישנם מגוון גדול של דגמים במידות ועוביים שונים תלוי כמובן בתקציב שלכם.
    את הכירבוליות ממתגים בעיקר ברקמה אך יש גם דגמים שמתאימים להדפסה ואפילו הדפסה אול-אובר על כל שטח הכירבולית.

    מדוע כדאי להשקיע דווקא במוצרים האלה?
    שלושת מוצרי החורף הללו שהשימוש בהם נעשה על בסיס יום יומי בעונה זו והם ישמרו לאורך זמן. קשה להסתדר בחורף בלי שלושת המוצרים הללו, אלו מוצרים שהעובדים או הלקוחות שלכם ישתמשו באופן וודאי ואם לא יקבלו אותם בתור מתנה ממקום העבודה, הם יירכשו את המוצרים הללו בעצמם. עלינו לזכור שהחדרת המותג לעובדים נעשית דווקא על ידי שימוש במוצרים בסיסיים יום יומיים.
    סיבה נוספת להשקיע במוצרים הללו דווקא בחורף היא שהשימוש בהם בחורף נותן תחושה של חום וחממה וכמובן שהעובדים או הלקוחות שלכם יגלו אמפתיה ותחושה של חום בלב – נתונים אלו נבדקו בשלל מחקרים בנושא בין היתר תחושה שאכפת למקום העבודה מהם, תחושה של שייכות, אמינות של לקוחות כלפי החברה ועוד. ולכן מוצרי החורף הללו הם המתנה האידיאלית לעובדים וגם ללקוחות שלכם.

    מוצרי-פרסום-מובילים-לחורף

    טיפים נוספים בבחירת מוצרי פרסום לחורף
    מיתוג מוצרי החורף הינה השקעה כספית בין אם קטנה או גדולה לפי התקציב שלכם ולכן חשוב לעשות זאת בצורה חכמה ומדויקת.

    איכות המוצרים – עליכם לבחור במוצרי החורף האיכותיים ביותר, בלי שום פשרות! הרי כבר השקעתם כסף בקניית מוצרים ובמיתוגם ולכן כדאי להשקיע עוד טיפה ולוודא שהמוצרים הללו יוצרו מהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק כך שהשימוש בהם יהיה לאורך זמן, ייתכן ובחירת פירמה פחות איכותית של מוצרי חורף ממותגים תעלה לכם פחות כסף אולם התוצאה בשטח עלולה להפוך את ההשקעה לאכזבה.

    השקעה באריזה אישית – חשבו עליכם: באיזו צורה הייתם רוצים לקבל במתנה את מוצרי החורף? מומלץ לכם להשקיע באריזות מתנה אישיות בצורת קרטון, צלופן או כל רעיון שישדר – השקענו בכם! חשוב גם להשקיע בפתק איחולים יפה שיצורף למתנה ומומלץ למלא את הפתק המעוצב בכתב יד במידה והדבר אפשרי ודבר אחרון כדאי להוסיף למארז של המתנה גם דברי מתיקה כמו שוקולדים או עיצובים במרציפן.

    מתי מומלץ להזמין לעובדים מתנות לחורף?
    תזמון חלוקת המתנות חשוב בשביל העובדים לא פחות, ואולי אפילו יותר מאשר המתנה עצמה.
    לא פעם כאשר חברות נזכרו מאוחר מידי המוצרים לא זכו לשימוש מירבי גם כי עבר חודש או חודשיים מתחילת החורף ואולי גם כי הם כבר רכשו לעצמם באופן פרטי את המוצרים הללו ועוד. לכן הזמנת עבודה של הדפסה על מוצרי חורף תעשה כבר בסוף אוגוסט או במהלך החגים – אל תשכחו שישנו גם זמן הכנה / תכנון / אישורי הדמיה ועוד. בהצלחה!!

    לקטלוג המוצרים המלא >>

    שלח הודעה
    1
    היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
    צריך עזרה בוואצפ ?
    אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)