מטריות עם לוגו המוצר השימושי והיעיל לחורף


החורף מתקרב ומגיע ואוטוטו הוא ממש כאן מעבר לפינה וזה הזמן שלנו לספר לכם על סוגי המטריות השונים שיש לנו להציע לכם, הואיל וקיימים מגוון רחב של סוגי מטריות בטכנולוגיות שונות ובגדלים שונים ננסה לתמצת לכם בקצרה את סוגי המטריות הנפוצות והיעילות כדי לעבור את ימי החורף הגשומים מבלי להירטב.
נתחיל מטכנולוגיית המטריות כאשר ישנם מטריות שמגיעות עם כפתור ללחיצה ולסגירה באופן אוטומטי של המטריה וישנם מטריות המגיעות עם כפתור לפתיחת המטריה באופן אוטומטי אבל סגירת המטריה תהיה באופן ידני, המטריות הפשוטות יותר מגיעות עם פתיחה וסגירה באופן ידני, כמובן שישנם מטריות משודרגות יותר כמו מטריה מתהפכת שהיא נוחה וקומפקטית מאוד ומגיעה בצבע אחד או ב – 2 צבעים.
יש כמובן את הנושא של איכות המטריה יש מטריות רבות המגיעות עם מוטות כפולות תפורות לבד של המטריה להגנה מפני רוחות חזקות או מוטות עשויות פיברגלס גמישות וכך המטריה לא נשברת ברוחות חזקות ועמידה יותר, בנוסף יש את ידית המטריה המגיעה בסוגים שונים יש כמה ידיות לדוגמא: ידית עגולה, ידית ישרה, ידית עשויה עץ, ועוד. הגודל של המטריות מגיעות לפי גודל של אינצ'ים והגודל המצוי נע בין 21 ל – 30 אינץ, הגודל הממוצע של המטריה תהיה מטריה בגודל של 23 אינץ'.

מטריות עם לוגו המוצר השימושי והיעיל לחורף
ההדפסות המומלצות על גבי מטריות
כאשר אנחנו מדפיסים על מטריות חשוב שההדפסה תהיה איכותית ולא הדפסה שתתבלה לאחר זמן קצר, הואיל ומטריה זה מוצר שחשוף לפגעי מזג אוויר לכן חשוב שההדפסה עליו תהיה איכותית וברמה גבוהה. ישנם כמה סוגי הדפסות הנפוצות והפופולריות יותר נתחיל בהדפסה הקלאסית והישנה יותר שהיא בעצם הדפסת משי בהדפסה זו ניתן להדפיס על כל צבעי המטריות אבל חשוב שהלוגו שלכם יהיה בצבע אחד הואיל והדפסת משי מגיעה עם גלופות וכל גלופה זה בעצם צבע אחד ואם תרצו לוגו שהוא צבעוני המחיר ייצא לכם יקר משמעותית. הדפסת DTF היא נקראת גם הדפסה דיגיטלית הדפסה זו הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות בעיקר בגלל שניתן להדפיס באמצעותה כל לוגו צבעוני שתרצו, עם זאת הדפסה זו יקרה יותר מההדפסות האחרות.
הדפסת סובלימציה היא הדפסה שמתאימה רק למטריות בצבע לבן אבל ניתן להדפיס על המטריה כל לוגו צבעוני שתבחרו.

קטגוריות נוספות במוצרי החורף שלנו:
כובעי צמר עם רקמה
הדפסה על כירבוליות

 איך מטריות עם לוגו נהפך לכלי פרסומי אדיר
במהלך השנים המטריות עם הלוגו הפכו לכלי פרסומי אדיר. כיצד התהליך הפרסומי הזה התרחש? ומדוע? למעשה, השימוש במטרייה בתור מוצר פרסום התחיל כבר במהלך המאה העשרים החברות הגדולות והמובילות הבינו שהשימוש במטרייה בחורף הוא מוצר שהוא מאוד שימושי בימי הגשם והואיל וזה מוצר שמשתמשים בו רק בחוץ זה ייצור להם פרסום רב כאשר יהיה ממותג עליהם לוגו החברה של החברה שלהם למעשה המטרייה הממותגת הולכת בחורף עם הלקוח לכל מקום: לעבודה, למרכזי הקניות, לבנקים, ועוד. השימוש במטריות ממותגות הפוך לנפוץ ביותר, בגלל הפרקטיות של המטריות. החברות הגדולות הבינו שכל מטרייה ממותגת הופכת בעצם לשגרירה, ישנם גם חברות ועסקים רבים שמשתמשים במטריה ממותגת לחלוקה של מתנות לעובדים או ללקוחות או לחלוקה בכנסים של החברה, ולא סתם הם בוחרים לחלק דווקא מטריות שממותגות עם לוגו החברה הואיל וזה פוטנציאל להבאת ולהגדלת לקוחות חדשים ולהכרות לאנשים שעדיין לא מכירים את החברה או העסק שלהם.

קטלוג מטריות חורף 2023
כך תבחרו את המטרייה שתתאים לעסק שלכם
כמו שכבר הזכרנו יש מגוון גדול של הרבה סוגים של מטריות כדי לבחור את המטריה המתאימה לכם צריך לחשוב על כמה דברים לפני, דבר ראשון: אתם צריכים לבנות תקציב המיועד מראש למטרה זו, דבר שני: חשוב להתאים את המטריה לעסק שלכם לדוגמא: אם העסק שלכם הוא למוצרי ילדים קטנים יותר ואתם מעוניינים לחלק מטריות במתנה ללקוחות אז מומלץ לבחור מטריה קומפקטית יותר וקטנה יותר שתתאים בגודל לילדים קטנים. דבר חשוב נוסף: זה מה אתם בדיוק רוצים להדפיס על המטריה אם אתם רוצים להדפיס סלוגן או תמונה בגודל יחסית גדול מומלץ לבחור מטריות גדולות יותר אבל לעומת זאת אם אתם רוצים למתג את המטריה בלוגו שהוא קטן יחסית תוכלו לבחור גם מטריה שהיא קטנה יותר ומתאימה יותר.

לקטלוג המוצרים המלא >>

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)