חולצות עם לוגו המוצר הפופולרי למיתוג והדפסה

איך נהפכה חולצה למוצר כל כך פופולרי שממתגים עליו
לאורך שנים רבות חברות ועסקים רבים השתמשו בחולצות כדי למתג את לוגו החברה שלהם או כדי לפרסם משהו שהם מעוניינים בו, שיטה זו היא דרך נפוצה לחברות ליצור זיהוי חזק ולהפיץ את המותג שלהם. כאשר חולצה מודפסת עם הלוגו של החברה, היא משמשת ככלי שיווקי ופרסומי שמזכיר ללקוחות ולצופים את המותג והמוצרים של החברה. בנוסף, המיתוג על החולצות מאפשר לחברה להציג את המסרים והערכים שלה בצורה חזותית וליצור קשר עם קהל היעד. כמובן שניתן להשתמש בחולצות ממותגות גם כמתנה עבור לקוחות ועובדים למטרת שיווק ופרסום או להשתמש בהן לחלוקה באירועי כנסים וחברה.

חולצות עם לוגו המוצר הפופולרי למיתוג תמונת מאמר
סוגי החולצות הנפוצות והרכב הבד שלהם
כאשר אתם רוצים לבחור חולצות עם לוגו מסוימות חשוב לדעת מה המטרה שלשם כך אתם רוצים לדוגמא: אם אתם רוצים לעשות פעילות ספורט בחברה שלכם מין הסתם שתבחרו בחולצת דרייפיט מנדפת זיעה, או לדוגמא נוספת אם החלטתם שאתם רוצים שכל העובדים ילבשו את אותה החולצה ממותגת עם לוגו החברה שלכם חשוב שתבחרו חולצה שתהיה נוחה ועשויה מבד נוח ונושם, כדי שתבחרו את החולצה הטובה והמתאימה ביותר נפרט לכם בקצרה על סוגי החולצות המומלצות והרכב וסוג הבד.
חולצת כותנה: החולצה הזו היא אחת מהחולצות היותר פופולריות מהסיבה הפשוטה שהיא נוחה מאוד בגלל הרכב הבד שלה שעשוי מבד טבעי ונפוץ מאוד המיוצר מסיבי הכותנה ומבד נושם ונוח ללבישה לזמן רב וכמובן ניתן למתג עליו בצורה יעילה אם זה בהדפסה או ברקמה ממוחשבת.
חולצת פוליאסטר: ישנם חולצות רבות העשויות מבד פוליאסטר ביניהם חולצות דרייפיט שמתאימות לפעילויות ספורט המעלה בחולצת דרייפיט שהיא מנדפת זיעה ומתייבשת במהירות, חולצת פוליאסטר עשויה מסיבים סינטטים דמויי פשתן ולכן היא זולה יותר מחולצות עם סיבי כותנה היתרון שלה שבגלל הרכב הבד שלה לרוב החולצה לא מתקמטת ולא צריכה גיהוץ, כמובן שגם על חולצה זו ניתן להדפיס בכמה אופציות.
יש עוד סוגים של חולצות כמו חולצות עשויות מצמר העשויות מבד טבעי המיוצר משיער הצאן הבד שלהם נושם ומתאים למזג האוויר הקר וניתן למתג עליו בצורה יעילה, עוד חולצה שניתן להדפיס עליה זאת חולצת לייקרה העשוייה  מבד סינתטי המיוצר מסיבי לייקרה הבד עצמו גמיש ונושם ונפוץ במיוחד בחולצות ספורט או בגדי ים, כמובן, ישנם עוד הרבה סוגים של בדים והם יכולים להיות מעורבים או מותאמים לצרכים מסוימים כמו בדים טכניים או בדים מודפסים, כמו שכבר הזכרנו חשוב לבחור את הרכב הבד שיתאים למטרה שלכם וכמובן שהרכב הבד יתאים לסוג ההדפסה. 

סוגי החולצות הנפוצות והרכב הבד שלהם תמונת מאמר
סוגי ההדפסות הנפוצות על גבי חולצות
ישנם מספר סוגים שונים של הדפסות על גבי חולצות. הנה כמה דוגמאות:

הדפסת חולצות רגילה: זו הדפסה קלאסית על גבי החולצה באמצעות טכניקות דפוס מסורתיות כמו הדפסה בחום או הדפסה במשי הדפסה זו נפוצה מאוד הואיל וניתן להדפיס באמצעותה כמות גדולה בזמן קצר.

הדפסה דיגיטלית: נקראת גם הדפסת DTF  שיטת הדפסה זו יחסית חדשה בשנים האחרונות הדפסה זו נעשית באמצעות מדפסת דיגיטלית המאפשרת הדפסת תמונות ועיצובים מורכבים על גבי החולצה. טכניקה זו מאפשרת הדפסה צבעונית באיכות גבוהה ובצבעים חיים.

הדפסת סובלימציה: זו טכניקה שמשתמשת בחומרים מיוחדים ותהליך כימי כדי להעביר את הדוגמה או הציור על החולצה. התהליך מאפשר הדפסה בצבעים עשירים ומדויקים ומתאים להדפסת תמונות מורכבות על גבי חולצה, הדפסה זו ניתן בדרך כלל להדפיס רק על גבי חולצות בצבע לבן.

הדפסת פלקס: זו טכניקה שבה משתמשים בגליל חומר פלסטי חזק וגמיש שמחמיא לדוגמה או הציור ומעביר אותו על גבי החולצה באמצעות חום ולחץ. טכניקה זו מיועדת להדפסת דוגמאות פשוטות וטקסט על גבי חולצה, כאשר אתם מחליטים על סוג ההדפסה שתרצו יש לקחת בחשבון את הגורמים כמו איכות התמונה, כמות הצבעים, עמידות לכביסה ולשטיפות, וכמובן עלות ההדפסה.

לקטלוג המוצרים המלא >>
שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)