לכו תתחדשו: כך תבחרו מוצרי פרסום מנצחים

כדי להגיע להיות עסק או חברה מצליחה חשוב מאוד לעבוד חזק על שיווק ופרסום, אחד הדברים השימושיים ביותר לפרסום ושיווק, הם מוצרי פרסום שבאמצעותם ניתן להגיע לקהל יעד חדש ומגוון.

לכו-תתחדשו-כך-תבחרו-מוצרי-פרסום-מנצחים

על מנת לבחור מוצר פרסום מנצח חשוב להתמקד במספר דברים חשובים, כדי לבחור מוצר פרסום נדרש תהליך מסודר וחשיבה אסטרטגית, הנה כמה צעדים שיכולים לעזור לכם לבחור את מוצר הפרסום המתאים ביותר:

      • 1. מה המטרה שלכם?- התחילו להבין מה בדיוק אתם מעוניינים להשיג באמצעות מוצרי הפרסום. האם אתה רוצים להגביר את המודעות לקידום המותג שלכם, להגדיל את מספר הלקוחות, לפרסם מוצר חדש, או ליצור קשר עם לקוחות קיימים?
      • 2. קהל יעד – חשוב שתגדירו לאיזה קהל יעד אתם פונים. אתם צריכים להיות בטוחים שהמוצר יהיה מתאים לקהל היעד שלכם ויעניק להם ערך נוסף.

      • 3. מוצר שימושי ויעיל –  בחרו מוצר שהוא שימושי וחשוב ללקוחות שלכם, מוצרים שימושיים ומועילים נוטים להישאר בבעלות הלקוחות לאורך זמן.  

      • 4. – התאימו את המוצר לעסק שלכם –  חשוב לבחור מוצר פרסום שקשור באופן ישיר או עקיף לתחום העיסוק שלכם, כך תצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה יעילה ולהגיע אל הלקוחות הנכונים.

      • 5. הכנת תקציב מראש –  כשאתם בוחרים מוצר פרסום, חשוב לקבוע תקציב מראש ולוודא שהוא יתאים לכם, לעיתים קרובות מוצרים מסוימים יעלו יותר מאחרים, ולכן חשוב שתבררו ותבדקו על המוצר אותו אתם מעוניינים כדי שלא תתפשרו על רמת איכות המוצר.

      • 6. מסר פרסומי – בחרו מוצר פרסום שנוגע בצורה חיובית למסר הפרסומי שלכם ולערכי העסק שלכם. תוכלו לבחור מוצר מסוים כדי לשווק את אותו המוצר, או מסר מסויים כדי לפרסם ולשווק את החברה או העסק שלכם.

      • 7. לוגו או סלוגן –   כדי למתג את המוצר פרסום באופן הנכון ביותר מומלץ למתג באמצעות הלוגו שלכם או כל סלוגן אפשרי, וודאו שהגודל והצבעים מתאימים למוצר ויהיו נראים טוב עליו. ניתן תמיד להוסיף מספר טלפון או קישור לאתר שלכם זה יסייע להעביר את המסר שלכם בצורה יעילה ושיווקית.

    כידוע כדי לבחור מוצר פרסום בשביל הלקוחות או העובדים שלכם יוצר מחשבה והתעסקות רבה ותמיד יוצרת התלבטויות רבות, כדי להקל עליכם איזה מוצר הכי כדאי לבחור, נשים דגש על 4 מוצרי פרסום מובילים שבוודאות יחזיקו לזמן רב ויועילו לשיווק ופרסום העסק שלכם.

    בקבוקים עם לוגו
    בקבוק הוא מוצר שימושי לאורך כל ימות השנה ומשמש אותנו לכל מקום שנלך, בין אם נלך לעבודה, לבילוי בחוף הים, או לפעילויות ספורט, קיימים מגוון גדול של בקבוקים בגדלים וסוגים שונים, בקבוקים תרמיים שומרי קור וחום, בקבוקי אלומיניום, בקבוקי ספורט עשויים מפלסטיק, ובקבוקים עשויים מנירוסטה, על כולם ניתן למתג, רק חשוב להתאים את המיתוג הרצוי לסוג הבקבוק, ניתן למתג באמצעות הדפסת UV הדפסת סובלימציה, ואפילו חריטה, הכול בהתאם לתקציב שלכם.

    תיקים עם לוגו
    אחד המוצרים היותר שימושיים ביום יום ואנשים רבים משתמשים בהם זה תיק, הואיל וקיים כל כך הרבה סוגים של תיקים, לכן זה יוכל להתאים להרבה סגנונות של אנשים, כידוע ישנם כמות עצומה של סוגי תיקים אם זה תיקי גב, תיקי מחשב, תיקי ספורט, תיקי חיילים, תיקי טיולים, והכול קיים בגדלים ובצבעים שונים, מדוע כדאי דווקא לבחור בתיקים עם לוגו? מהסיבה הפשוטה, הואיל ומי שהולך עם התיק הממותג הוא בעצם משמש כפרסומת מהלכת בכל מקום שהוא נמצא עם התיק, וככה הפרסום שלכם נכנס לתודעה של הרבה אנשים, ויגיע לקהל יעד חדש ומגוון.

    עטים עם לוגו
    גם עטים זה מוצר שימושי מאוד בבית או במשרד, ולכן כדאי למתג עליהם את הלוגו שלכם או כל סלוגן שתבחרו, ניתן למתג באמצעות חריטה, או בהדפסת טמפון, או מיתוג בשיטת פרוצס, הואיל וקיים מבחר רב של עטים לא כל הדפסה מתאימה לסוג העט ולכן כדאי לבדוק ולהתייעץ מראש על ההדפסה אותו אתם מעוניינים לבצע.

    מחברות עם לוגו   
    גם בעידן הדיגיטלי של היום שכותבים יותר במייל או בוואטסאפ, עדיין מחברות זה מוצר שימושי המתאים למשרד ואפשרי להשתמש בו גם לחלוקה בכנסים ואירועים, ניתן למתג על הכריכה של המחברת וניתן גם למתג על כל דפי המחברת את לוגו החברה שלכם, ישנם מגוון של סוגי מחברות כגון: מחברות ספירלה, מחברות עם כריכה רכה או קשה, פנקסים, ועוד..       

    המדריך-המלא-לבחירת-מוצרי-פרסום
    מומלץ תמיד להתייעץ איפה עדיף למקם את המיתוג של הלוגו שלכם כי זה אחד הדברים היותר חשובים במיתוג על המוצר, וכמובן איזה סוג מחברת תתאים לקהל היעד שעבורו אתם מעוניינים להעניק. 

     חשוב לזכור – בחירת מוצרי פרסום מנצח היא תהליך הדורש חשיבה ובחינה מקדימה, ולכן תצטרכו לדעת להתנהל נכון, גם מבחינה תקציבית, וגם חשיבה נכונה על פרסום נכון, מוצר מתאים, ולהגיע לקהל היעד הנכון עבורכם, בסופו של דבר, המטרה היא ליצור קשר חיובי עם הלקוחות שלכם ולהפיק מכך תועלת עסקית, שיווקית ופרסומית, לטווח הרחוק.

    לקטלוג המוצרים המלא >>

    שלח הודעה
    1
    היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
    צריך עזרה בוואצפ ?
    אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)