מוצרי הפרסום המומלצים לכנס ולארוע הבא שלכם

כדי להפוך אירוע מושלם לאירוע שגם זוכרים אותו עוד שנים ארוכות קדימה, חשוב ומומלץ שיהיה מאותו אירוע מזכרת שאף פעם לא ישכחו, אתם אוטוטו מתחתנים והשקעתם הרבה כסף באולם מפואר, דיג'י איכותי, צלמים ברמה הגבוהה ביותר, עיצובי שולחן ועוד, אבל המזכרת הקטנה מהאירוע הגדול שלכם שאולי הכי יזכרו, את זה כנראה שכחתם, אמנם זה לא הוצאה כזאת גבוהה לעומת כל ההוצאות של החתונה אבל מומלץ להקדיש לזה קצת זמן ולבחור מזכרת מסויימת עליה כולם ידברו, אז הנה כמה מוצרים שכדאי לכם לכם לבחור עבור האורחים שלכם וכמובן שתוכלו למתג עליהם כל מה שתרצו.

טיפים חשובים לפני בחירת המתנה עבור האורחים שלכם 
כדי לבחור מזכרת שתהיה לכם מהאירוע הכי גדול שלכם, חשוב להתמקד בכמה דברים לפני הבחירה של המוצר, הנה כמה הדגשים קטנים וחשובים לבחירת המוצר הנכון עבורכם,
1) כשאתם בוחרים מזכרת מהאירוע שלכם שימו לב שהמזכרת מתאימה לקהל היעד שזה בעצם האורחים שלכם.
2) בחרתם מוצר מסוים כדאי שתבחרו מוצר שיהיה איכותי וישמש את מי שמקבל אותו לזמן רב.
3) אתם מעוניינים למתג על גבי המוצר תמונה שלכם או סלוגן מסויים, כדאי שתבדקו אם ניתן, ואיך כדאי למתג על המוצר שבחרתם.
4) בחרתם למתג על גבי המוצר את התמונה שלכם, כדאי לדעת לפני איזה סוג הדפסה מתאימה, כי יש הדפסות שמתאימות למיתוג צבעוני ויש כאלה רק לצבע אחד.

מאמר על מתנות לכנסים ואירועים תמונת מאמר

מוצרי פרסום ממותגים לאירוע בלתי נשכח
בחרנו עבורכם כמה מוצרים שהם שימושיים ביותר וגם מתאימים לתקציב שהוא יחסית נמוך ולא יקר.
כובעים מודפסים: יש מבחר גדול ורחב של כובעים באיכויות ובצבעים שונים, ניתן למתג תמונה מעניינת או סלוגן וכיתוב מדליק בקדמת הכובע כדי שזה יהיה בולט לעין ושכולם יראו את זה.
חולצות עם לוגו: זה המוצר הפופולרי ביותר לחלוקה באירועים, ישנם מבחר גדול של חולצות כותנה, דרייפיט, במגוון צבעים, היתרון הגדול בחולצות שיש להם שטח רחב להדפסה.
מגבות עם לוגו: זהו מוצר שיכול להיות שימושי ביותר עבור האורחים שלכם באופן יום יומי, יש מבחר מגבות בגדלים שונים שניתן לרקום ולהדפיס עליהם.
בנדנות ממותגות: גם בנדנה הוא מוצר מדליק ופופולרי מאוד לחלוקה באירועים ומתאים ללבישה בכמה צורות, הבנדנות מגיעות כבנדנת סרט או בנדנה משולשת.

מוצרי פרסום לכנסים ואירועי חברה
אם יש לכם כנס או אירוע חברה, ואתם מעוניינים לחלק שי לעובדים או למשתתפי הכנס, יש כמה מוצרים שכדאי שתשמעו עליהם.
אז לפני שאתם בוחרים מתנה כשי למשתתפים של הכנס או האירוע, תמיד תוכלו למתג את האולם שמתקיים בו האירוע עם שילוט ממותג, או רולאפים עם מיתוג של לוגו החברה, ואם יש שולחנות עם אוכל תמיד אפשר להוסיף על השולחנות מיתוג של לוגו החברה שלכם כדי שיהיה זכור לאורחים שמגיעים לכנס שלכם.
הנה כמה מוצרי פרסום המתאימים לחלוקה כמתנה לאורחים המשתתפים בכנסים ואירועי חברה,
תיקי מחשב ממותגים: אין אורח שלא ישמח לקבל תיק מחשב ממותג ואיכותי, תיקי מחשב מגיעים בכמה סוגים, זה יכול להיות תיק גב עם תא מיוחד המתאים למחשב נייד, וכמובן יש תיקי מחשב עם ידיות לנשיאה חלקם עשויים מעור אמיתי.
ערכה בנויה מראש: תמיד תוכלו לבנות ערכה שאותה תחלקו באירוע או בכנס, תוכלו לבחור בתיק אלבד שבתוכו יהיה מחברת יוקרתית עם עט ממותגת בלוגו החברה, אפשרי גם להוסיף דיסק און קי ממותג או מטען נייד, בכנסים לנשים תוכלו לבחור תיק רחצה או תיק איפור, ותוכלו לשים בתוכו ערכה של סבונים ומוצרי היגיינה, ואפשרי גם מוצרי איפור וכדומה.
כדאי מאוד לשים לב שהמתנות שבחרתם עבור האורחים שלכם, יתאימו להם, וישמשו אותם לאורך זמן ולא לשימוש חד פעמי.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

 

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)