5 טעויות נפוצות בהזמנת מוצרי פרסום


בהזמנת מוצרי פרסום ממותגים בלוגו החברה יש כמה טעויות שחוזרות ונשנות מבעלי עסקים וחברות כאשר הם מזמינים מוצרי פרסום, טעויות קריטיות שבמידה ולא נתגלו בזמן עלולות לגרום למפח נפש גדול הן מצד החברה שהזמינה את המוצרים והן מצד חברת הפרסום שהדפיסה על המוצרים לכן במאמר זה ניתן כמה טיפים שיעזרו לכם להזמין את מוצרי הפרסום היעילים והשימושיים ביותר בדרך הקלה והבטוחה ביותר תוך עשיית מינימום טעויות בכל תהליך ההזמנה.
כתבנו את המאמר בצורה קלילה ונוחה של 5 שלבים. קריאה נעימה!

5-טעויות-נפוצות-בהזמנת-מוצרי-פרסום

  1. אי תיאום עם היעד המבוקש: חשוב לוודא שהמוצרי פרסום שאתם רוכשים באמת מתאימים ליעד המבוקש ולקהל היעד שלכם. לדוגמה, אם אתם מבצעים קמפיין פרסום לקהל צעיר, יתכן ומוצרי הפרסום שתבחרו יהיו שונים מאלה שתבחרו לקהל מבוגר יותר. דוגמא נוספת: אתם מעוניינים בבקבוקי ספורט ממותגים עבור פעילות ספורט יזומה של החברה, והזמנתם מהספק את המוצר לאחר מכן הספק הציע לכם בקבוקים אבל פיה רגילה ולא עם פיית ספורט, כמובן שזה משהו שחשוב לבדוק טוב טוב לפני כדי למנוע עוגמת נפש ולקבל את המוצר המדויק שאותו אתם מעוניינים.
  2.   אי התאמה לתקציב: חשוב להקפיד על תקציב מדויק ולא להתעלם ממנו. לדוגמא: אתם מעוניינים עבור המשרד שלכם להזמין מחברות עם לוגו והתעניינתם לגבי סוג מסוים של מחברת עשויה מעור שאותה רציתם, לאחר בירור מקיף הבנתם שהמחברת הזאת יקרה הרבה יותר מהתקציב שהגדרתם ולכן חשוב מראש לוודא שהמוצרי פרסום שאותם בחרתם יתאימו לתקציב שלכם על מנת לא לבצע את רוב התהליך ואז לגלות שהמחברות בכלל לא מתאימות לתקציב.
  3. אי בחינת איכות המוצר: חשוב לבדוק את איכות המוצרים שאתם רוכשים. לדוגמא: אתם מעוניינים להזמין חולצות עם לוגו עבור עובדי החברה שלכם ורציתם לרכוש כמות נכבדה של חולצות איכותיות וכאשר קיבלתם את המוצר עצמו גיליתם שהחולצה הרבה פחות איכותית ממה שציפיתם הואיל ורציתם חולצה שעשוייה מכותנה ובפועל קיבלתם חולצה שעשויה מפוליאסטר, כמובן זה יכול להיות גם בהדפסת לוגו החברה שלכם, שבפועל אמור להישאר לזמן רב אבל בתכלס אחרי כמה כביסות הלוגו כבר נשחק והתבלה, לכן חשוב מאוד לוודא מאיזה ספק מזמינים את הסחורה ולוודא שמזמינים מספק שהמוצרים שלו מיוצרים מחומרים איכותיים ושהדפסת הלוגו או המיתוג היא תהיה ברמה גבוהה.
  4. אי תיאום עם זמני הספק: לדוגמא: יש לכם אירוע חברה חשוב בתאריך מסויים והזמנתם מהספק עטים עם לוגו, כאשר הזמנתם את המוצר יחסית קרוב מאוד לאירוע או לכנס שלכם ללא ידיעה מוקדמת שיקח למוצר להגיע אליכם רק עד 10 ימי עסקים ויותר, לכן כדאי מאוד לוודא מראש שהזמנת המוצרים תתאים לכם מבחינת הזמנים. חשוב לבדוק את זמני ההכנה והמשלוח ולוודא שהם מתאימים לכם.
  5. אי תיאום עם חוקי הפרסום: עוד דבר שפחות נותנים לזה דגש מיוחד מה מותר למתג על המוצרים על פי חוק לדוגמא: חברת הייטק כלשהיא שלחה לנו בקשה להצעת מחיר עבור אפודים/ ווסטים עם לוגו כאשר הם מעוניינים לחפש את כל ילדי עובדי החברה למסיבת פורים בדמות המוכרת של בוב בנאי תוך שימוש בסימני המסחר של בוב הבנאי בהדפסה על גבי האפודים הזוהרים – מיד כמובן הערנו את צומת ליבם שהדבר הוא אסור! ולא ניתן לעשות זאת אלא בקבלת אישור רישמי ותשלום זכיות מול בעלי הסימן המסחר של בוב הבנאי! חשוב לוודא שהפרסום שאתם רוכשים עומד בכל הקריטריונים החוקים והתקנות הרלוונטיים. יש לוודא שאתם לא מפרים את חוק זכויות היוצרים או חוקי הפרסום המקומיים.
לקטלוג המוצרים המלא >>
שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)