איך תהיו שונים מהמתחרים שלכם

אין בעל עסק או חברה שאין להם מתחרים, בין אם זה בתחום המזון, תחום האופנה, תחום הקמעונאות, תמיד יהיו מלא מתחרים על אותו עסק וחברה של נותני שירות, כדי להיות בולט ושונה משאר המתחרים שלכם, יש כמה דברים שכדאי ונכון להתמקד בהם כדי להבדיל את עצמכם משאר המתחרים. 

שימוש באמצעות מוצרי קד"מ ופרסום
כדי להמציא את עצמכם מחדש ולהיות שונים מיתר המתחרים שלכם, וכדי שתוכלו להגיע לקהל יעד גדול יותר וללקוחות חדשים שעדיין לא מכירים אתכם, תוכלו להשתמש במוצרי פרסום וקד"מ ממותגים כדי לפרסם את העסק שלכם, כידוע כל חברה או עסק שמכבד את עצמו משתמש בפרסום, אם זה בפרסום בעיתון, או בשלטי חוצות, פרסום באמצעות המדיה הרחבה, ועוד. הפרסום הזה הוא נכון ויעיל אבל רק למטרה של כאן ועכשיו ועם הזמן הפרסומת הזאת הולכת ונעלמת, אלא אם כן אותה פרסומת נשארת זמן רב אבל עולה הון תועפות, ולכן, השימוש באמצעות מוצרי פרסום ממותגים אפקטיבי ויעיל הרבה יותר מכמה סיבות:
א) מיתגתם את הלוגו או את פרטי העסק שלכם על גבי מוצר כלשהו, זה נשאר בדרך כלל לאורך כל חיי המוצר ולזמן רב.
ב) שימוש במוצרי פרסום ממותגים בלוגו החברה שלכם יכול לשמש כפרסומת מהלכת ע"י מי שמקבל אותו, המוצר הממותג בלוגו שלכם נמצא בהרבה מקומות ונחשף לקהל יעד גדול וחדש שעדיין לא מכיר אתכם.
ג) זוהי הוצאה כספית אבל חד פעמית, גם מבחינת העלות של המוצר לא בהכרח שהיא תמיד תהיה גבוהה, הואיל וישנם מגוון ענק של אופציות לבחירת מוצרים ממותגים, ישנה תמיד אפשרות להזמין מוצר ממותג מהמחיר הזול ביותר של כמה שקלים ועד מוצרים שעולים הרבה יותר, לדוגמא: אם בחרתם להשקיע בתקציב נמוך יותר, תוכלו לבחור עטים עם לוגו, או מצתים ממותגים, שהם מוצרים זולים יחסית, תמיד תוכלו להזמין מוצרים ממותגים בכל סכום שתבחרו, כמובן שהכול בהתאם לתקציב שלכם שהגדרתם מראש.
ד) שבחרתם להשתמש במוצר ממותג, אוטומטית הבדלתם את עצמכם משאר המתחרים, לדוגמא יש לכם עסק, ובחרתם שכל העובדים שלכם ילכו עם חולצות ממותגות בלוגו החברה שלכם, זה משדר על מראה של עסק יוקרתי ורציני יותר.

כך תהיו שונים מהמתחרים שלכם תמונת מאמר
איך תדעו לבחור מוצרי פרסום וקד"מ לעסק שלכם
גם שבוחרים מוצרי פרסום ממותגים לעסק שלכם, צריך לדעת איזה מוצר הכי מתאים וכדאי לבחור עבור העסק שלכם, בגלל שישנם מאות מוצרים שניתן למתג עליהם ניתן כמה הדגשים חשובים לפני בחירת המוצר
קהל יעד: לפני שאתם בוחרים מוצר מסויים, תמיד צריך לשים דגש על קהל היעד שלכם ושל מי שהולך לקבל את המוצר, אם זה קהל יעד צעיר בגילאים קטנים יותר, תצטרכו לבחור מוצר שיכול להיות שימושי עבורם, אם זה קהל יעד לכל הגילאים תמיד תוכלו לבחור מוצר המשמש את כולם, דוגמא למוצר שיעיל לכל חתך גיל, זה מגבות ממותגות.
מוצר שימושי ויעיל: כדאי לבחור מוצר שיהיה איכותי יותר ויחזיק לאורך זמן רב, ולא מוצר שיהיה שימושי לכמה פעמים בודדות ואז יהרס ויתבלה.

מוצרי קד"ם שכדאי לבחור
הנה כמה דוגמאות למוצרי פרסום יעילים ושימושיים: תיקי גב עם לוגו זהו מוצר שימושי באופן יום יומי, ומתאים לשימוש לילדים לבית הספר, לסטודנטים, לטיולים ולנסיעות, ועוד.
מטריות עם לוגו: גם מטריות הוא מוצר שיעיל מאוד לחלוקה ללקוחות, ומתאים לכל שכבת גיל.
בקבוקים ממותגים: ישנם מגוון רחב של בקבוקים אם זה בקבוקי ספורט או בקבוקים תרמיים שומרי קור וחום המתאימים לחלוקה לכנסים ואירועים, וגם לחלוקת מתנות לעובדים וללקוחות.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)