מוצרי הפרסום המתאימים לחלוקה בכמויות גדולות

מוצרי פרסום וקד"מ הפכו בשנים האחרונות למטרות מיתוג ופרסום לעסקים ולחברות, בנוסף מוצרים אלו יכולים לשמש גם למטרות חלוקה בכנסים או אירועים גדולים של חברות, או כנסים של התרמות וכדומה, לפני שמפיקים כנס או אירוע גדול שמכיל מאות או אלפי אנשים ורוצים לחלק למשתתפים בו שי קטן, חשוב מאוד לחשוב על מוצר שלא יעלה יקר מדי, וגם שזה יהיה מוצר שימושי למי שמקבל אותו, במאמר זה נתמקד בכמה מוצרים שהם זולים יחסית, אך גם שימושים לטווח הרחוק, ומתאימים לחלוקה בכמויות גדולות.

עטים עם לוגו
בעטים יש מבחר עצום ומגוון של סוגים, יש את העטי ג'ל שעשויים מפלסטיק הפשוטים ביותר, ויש עטים יקרים יותר שעשויים ממתכת שהם עטים מסיבים וחזקים יותר, בגלל שיש מבחר עצום של עטים, חשוב שתדעו שכל העטים מגיעים בסוגי איכויות שונים, גם אם הם עשויים מאותו חומר,                                                        המחיר של העטים מתחילים מכמה שקלים בודדים ועד כמה עשרות שקלים ליחידה.

תיק שרוכים עם לוגו: גם בתיקי שרוך יש מבחר עצום של תיקים ,תיק שרוך הוא מוצר שניתן להשתמש בו להרבה דברים, וישנם תיקים שאפילו ניתן לסחוב איתם משקל רב, התיקי שרוך מתאימים לחלוקה בכמויות גדולות, הרבה בגלל שמחירם זול משמעותית מתיקים אחרים, תיקים אלו מגיעים במבחר רב של צבעים כך שניתן לבחור צבעים שונים אם מדובר בקהל יעד מגוון.

מוצרי הפרסום המתאימים לחלוקה בכמויות גדולות תמונת מאמר
בנדנות להדפסה: עוד מוצר שהוא שימושי מאוד ומתאים לחלוקה בכמויות גדולות זה בנדנות, הם מגיעות בכמה אופציות, אם זה בנדנה משולשת או בנדנה מלבנית, וכמובן שהם מגיעות במבחר צבעים, והעלות שלהם זולה משמעותית ממוצרים אחרים.

מחזיקי מפתחות ממותגים: זהו גם מוצר שהוא זול יחסית, ומגיע במלא צורות, ובדרך כלל עשוי או מפלסטיק או ממתכת, וכמובן מגיע בשלל צבעים, ומאוד נוח ומתאים לחלוקה בכנסים גדולים של הרבה אנשים.

כובעים מודפסים: אם החלטתם לחלק לקהל שלכם מוצר שהוא גם איכותי וגם זול בהזמנת כמות גדולה, זה רק כובעים, בכובע יש יתרונות רבים, הרבה בגלל שיש שטח רחב שניתן להדפיס עליו, בנוסף במוצר הזה, לוגו החברה שלכם יהיה בולט הרבה יותר ומושך הרבה יותר את העין.

חשוב לזכור: גם כשאתם בוחרים מוצר לחלוקה לכמות גדולה של אנשים, והמחיר של המוצר יחסית זול, הכי חשוב לפני, לבדוק את האיכות שלו כדי שיעשו בו שימוש הרבה פעמים ולא שימוש חד פעמי, דבר נוסף, לפני שבחרתם מוצר מסוים, כדאי שתבדקו מי קהל היעד שלכם כדי שהמוצר יהיה מתאים למי שמקבל אותו, דבר אחרון, לאחר שבחרתם את המוצר, כדאי מאוד לשים לב היכן כדאי להדפיס את לוגו החברה שלכם על גבי המוצר, חשוב שתראו את גודל הלוגו שיהיה בהתאם לגודל המוצר, וגם שהלוגו  יהיה במקום אפקטיבי ובולט לעין.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

 

 

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)