כל היתרונות במיתוג עסקי למשרד שלכם

אין מיתוג יותר טוב לעסק מאשר לייצר ליין של מוצרים ממותגים למשרד שמשתמשים בהם הרבה בחיי היום יום במשרד. למשל, עטים עם לוגו זהו מוצר בייסיק שהוא חובה בכל משרד.
מוצרים נוספים שמשתמשים בהם בחיי היום יום במשרד וכדאי להשקיע במיתוג שלהם הם מחברות עם לוגו, פולדרים, פדים לעכבר, מכתביות, ועוד. מוצרים אלו נחשבים למוצרי המיתוג המובילים ביותר למשרד.

יש 2 סוגי שימוש נפוצים במוצרים משרדיים ממותגים:

1. שימוש קבוע ושוטף בחיי היום יום במשרד. 
2. חלוקת ציוד משרדי באירועים וכנסים של המשרד. 

עלינו לזכור שאמנם יצירת ציוד משרדי ממותג היא פעולה נפוצה במשרדים רבים ונראית לכאורה פעולה פשוטה, אולם את העיקרון הפרסומי הפשוט הזה פיתחו לפני שנים רבות גדולי אנשי הפרסום בכל העולם. 

מיתוג-עסקי-למשרד-שלכם

למה מומלץ למתג ציוד משרדי בלוגו החברה שלכם?
מומלץ להשקיע במיתוג ציוד משרדי מ2 סיבות עיקריות, הראשונה היא בשביל העובדים במשרד והשניה בשביל הלקוחות שבאים למשרד. 

– חשיבות המיתוג עבור עובדי המשרד- המשרדים הגדולים מתאפיינים בכך שהעובדים מרגישים חלק ממותג גדול, ולכן מוכנים יותר להישאר במקום העבודה הנוכחי גם אם הם יודעים שאולי יוכלו במקום אחר לקבל תנאים טובים יותר. מותג יוצר אווירה. הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדי המשרד להרגיש יותר מחוברים למקום העבודה היא ליצור אצלם זהות מיתוגית של מקום העבודה. הדרך הטובה ביותר להחדיר זהות מיתוגית במקום העבודה היא לחלק לעובדים מוצרים משרדיים ממותגים. 

בנוסף, חלוקת מוצרים משרדיים ממותגים בתור מתנה לעובדים, יכולה לסייע ביצירת קשר שוטף של העובדים במשרד עם אופי ורוח המשרד. תארו לעצמכם שעובדי המשרד או עובדים חדשים שרק מגיעים לעבודה מקבלים במתנה מארז ממותג הכולל בתוכו ציוד משרדי עם לוגו החברה – כמובן שבדרך זו ירגישו עובדי המשרד שהם הגיעו למקום שהוא יותר מסתם מקום עבודה – הם הגיעו לחממה שעוטפת אותם ודואגת להם!

– חשיבות מיתוג מוצרים משרדיים עבור קהל הלקוחות – אחת מהמטרות הראשיות של יצירת מוצרים ממותגים היא ליצור אצל הלקוחות פרסום מותגי של העסק. למעשה המוצרים הממותגים של העסק יוצרים בתת המודע של הלקוחות בידול של העסק ועל פי מחקרים רבים תורם רבות לאמון בעסק / המוצר של החברה שלכם וכך נוצר קשר ישיר בין מכירה ללקוחות למיתוג העסק – כאשר הלקוח מאמין בך הוא מבצע רכישה. הלקוחות שנכנסים למשרד, רואים בעיניים את מותג העסק על כל מוצר ולוגו החברה שלכם נצרב חזק בתודעה שלהם!

 בנוסף, מוצרים ממותגים למשרד הם שי נחמד שהלקוחות שמגיעים למשרד ישמחו לקבל. חסר להם עט? הם ישמחו לאסוף איתם עט ממותג או כל מוצר אחר ויעשו בו שימוש. מוצרים משרדיים ממותגים יכולים לשמש לפעמים כתחליף או כתוספת לכרטיס ביקור של המשרד, תארו לעצמכם שהלקוח לוקח לעצמו במתנה עט עם מיתוג המשרד ופרטי יצירת הקשר.

מוצרים-ממותגים-למשרד

המוצרים המשרדיים שמצד אחד פשוטים אך מצד שני ממותגים עם לוגו החברה שלכם, משדרים יוקרה אצל הלקוחות שמגיעים למשרד. כך גם למשל הפד לעכבר. בדרך כלל מוצר זה נראה מהעיניים שלנו פשוט וחסר חשיבות, אולם כאשר יש מיתוג על הפד של העכבר אנו נעריך את המוצר הזה יותר והוא ימשוך יותר את העין.

ציוד משרדי ממותג בלוגו החברה שלכם נשאר לאורך זמן רב
סיבה נוספת שבגללה משתלם לכם להשקיע בציוד משרדי ממותג, הוא שהציוד אותו תרכשו ישאר לאורך זמן רב. ומדוע? משום שאותו ציוד משרדי שנראה פשוט, נהיה בעל ערך רגשי אצל עובדי המשרד, ולכן הם שומרים עליו טוב יותר ומשתמשים בו בזהירות רבה יותר, וכך אותו ציוד פשוט נשאר לזמן רב יותר. גם קהל הלקוחות מתייחס ברצינות רבה יותר לציוד משרדי ממותג ועושים בו שימוש נרחב. 

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)