מאמר מקיף על עטים עם לוגו

עטים הם אחד המוצרים הנקנים והפופולרים ביותר להדפסה, אין כמעט משרד או חברה או כל בית עסק אפילו הקטן ביותר שלא משתמש בעטים הואיל וזה כמעט מוצר צריכה בסיסי לכל מקום, אז איזה עט כדאי שתבחרו למשרד שלכם? או מהם סוגי ההדפסה המומלצים על העטים? למה כדאי להדפיס על גבי עטים? על כל זה ועוד נרחיב במאמר הנ"ל.

עטים עם לוגו תמונת מאמר 1
למה בכלל מדפיסים על עטים
בדרך כלל שאנו נמצאים במשרד של חברה מסוימת וכמעט בכל מקום אנחנו בדרך כלל נראה עטים עם מיתוג כלשהו זה יכול להיות מיתוג עם כיתוב מסוים, או לוגו של חברה, כתובת אתר, מספר טלפון, ועוד. לא סתם מקובל מאוד לעשות מיתוג כלשהו על גבי עטים, כי בדרך כלל חברה שממתגת את הלוגו שלה על גבי עטים זה מראה על חברה איכותית מסודרת ונחשבת, בנוסף עטים עם לוגו הוא מוצר שמחלקים אותו הרבה במתנה גם בגלל שהוא מוצר זול מאוד יחסית וגם בגלל שהוא שימושי מאוד אצל כל אחד ואין כמעט מישהו שלא מסתובב עם עט אצלו בכיס או בתיק, דבר נוסף בעטים יש שטח מספיק גדול כדי שתוכלו למתג עליו את לוגו החברה שלכם,

סוגי העטים הנפוצים
קיימים מבחר עצום של עטים בסוגים שונים אם זה עט מתכת יוקרתי ועד עט מפלסטיק פשוט, אנחנו נתמקד בכמה עטים שהם הנפוצים והשימושיים יותר,
נתחיל מהעט הכי שימושי שזה בעצם עט ג'ל עשוי מפלסטיק, העט הזה מגיע בשתי אופציות, או עט ג'ל שהכתיבה שלו יחסית דקה, או עט כדורי שהכתיבה שלו עבה יותר, עט זה הוא הזול ביותר ביחס לשאר העטים, יש עוד סוג של עט, שזה עט שגם עשוי מפלסטיק אבל העט הזה הוא עט מחוזק יותר ועבה יותר, עט זה יקר יותר מהעטי פלסטיק הפשוטים.
עטי מתכת: גם בעטי מתכת ישנם סוגים רבים של עטים, עטי מתכת הם עטי יוקרה והם יכולים להחזיק לזמן רב, עטים אלו גם עמידים יותר מפני נפילות, עטים אלו הם היקרים ביותר משאר העטים.

מהם ההדפסות שעושים על גבי העטים
כאשר אנחנו מדברים על הדפסה על גבי עטים זה מאוד תלוי בסוג העט, כי לא כל הדפסה מתאימה לכל סוג של עט.
ההדפסה הנפוצה יותר על גבי עטים זאת הדפסת טמפון, הדפסה זו מתאימה להדפסת לוגו וכיתוב בצבע אחד
ישנה עוד הדפסה שהוא הדפסת UV ההדפסה הזאת מתאימה גם למי שרוצה להדפיס לוגו או כל כיתוב צבעוני, סוג נוסף של הדפסה היא חריטה על גבי עטים, חריטה לא מתאימה לכל סוג של עט אלא רק לעטים שעשויים ממתכת, חריטה על גבי עטים היא ההדפסה היקרה יותר משאר ההדפסות.
חשוב לזכור! לפני שאתם בוחרים כל סוג של עט תוודאו לפני, שההדפסה תתאים לסוג העט שבחרתם.

עטים עם לוגו תמונת מאמר 2
חלוקת מתנות אפשריות לכנסים ולעובדים
כשמתקרבים החגים מתחילים השאלות וההתלבטויות איזה מתנה ניתן השנה לעובדים, או אם יש כנס או אירוע של החברה תמיד יש התלבטות מה לחלק בכנס, או מה מתאים לתת משהו שיהיה שימושי ויעיל,
כאשר אתם מחלקים מתנה לעובדים חשוב שהמתנה תהיה שימושית עבורם ולא תהיה מתנה לשימוש חד פעמי או משהו שלא יהיה בכלל מתאים עבורם. ולכן, חשבנו על רעיון שיכול להיות מתאים ושימושי לכל אחד שזה ערכת מוצרים ממותגים למשרד, את הערכה הזאת אתם יכולים לבנות ולהוסיף מה שאתם מעוניינים, זה יכול לכלול מחברות עם לוגו בתוספת של עטים עם לוגו החברה שלכם, ניתן להוסיף פנקסים אישיים או פדים לעכבר עם הדפסה של לוגו החברה שלכם, זהו רעיון שיכול להתאים לכל אחד בכל גיל ושימושי תמיד ובכל מקום, בנוסף ניתן לחלק את זה כערכה עם קופסה עטופה יפה וזה יראה מרשים עוד הרבה יותר.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)