היתרונות במיתוג לוגו החברה שלכם על מוצרי פרסום

איך הכי כדאי למתג את העסק שלכם?
כל אחד חולם להפוך את העסק הפשוט שלו למותג גדול ולעסק שכולם יכירו וכמובן להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים חדשים, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא מיתוג נכון של העסק. תהליך המיתוג אינו רק יצירת לוגו וגרפיקה, אלא בראש ובראשונה ניתוח מעמיק של קהל היעד והעדפות שלו. בתהליך המיתוג מכניסים את הערכים של העסק שאותם אתם מעוניינים לשווק ולפרסם. לכל עסק כדאי ליצור סדרת מוצרים ממותגים המתאימים לאופי של העסק, כמובן שבנוסף חשוב שיהיה לפרסום העסק שלכם את כל הפלטפורמה המקיפה כגון עמוד פייסבוק פעיל, חשבון אינסטגרם נגיש ומעודכן אתר אונליין עדכני וכו'

היתרונות במיתוג על מוצרי פרסום תמונת מאמר

מדוע כדאי להשתמש באופן קבוע בפרסום לוגו החברה שלכם?
על פי מחקרים רבים חברות שהשתמשו באופן קבוע בפרסום, אם זה בפרסום באמצעות מוצרי פרסום ממותגים או כל פרסום כלשהו החברות הנ"ל הצליחו ובגדול ונשארו תמיד בתודעה של האנשים למשך זמן רב, המוצר הממותג נותן תחושה של ביטחון, של מקצועיות. השפה הויזואלית של המיתוג, נותנת לצרכנים להרגיש שייכות כלפי המוצר. זוהי הסיבה שהבנקים וחברות גדולות יכולות להרשות לעצמם לחלק ללקוחות שלהם מוצרי פרסום במתנה על בסיס קבוע לאורך שנים. חשוב להבין לדוגמא חברה ענקית כמו קוקה קולה או חברה כמו חברת אסם מפרסמים באופן קבוע מדי יום אם זה בטלוויזיה שלטי חוצות וכדומה, ולכאורה נשאלת השאלה למה החברות הגדולות האלו בכלל צריכות לפרסם את עצמם הרי כולם מכירים את הקולה של קוקה קולה ואת הבמבה של חברת אוסם, יש לזה סיבה פשוטה כי מתי שהחברה מפרסמת באופן קבוע היא נכנסת לאנשים לתודעה אך ורק ע"י פרסום, ולכן אנו ממליצים על כל עסק בין אם הוא גדול או קטן לחלק באופן קבוע מתנות ללקוחות ולעובדים שלכם ולכן חשוב לזכור כדי שתוכלו להפוך למותג גדול בעיני הלקוחות שלכם, מומלץ מאוד לעבוד על פרסום ושיווק באמצעות הדפסת לוגו החברה שלכם על גבי מוצרי פרסום כדי שכמה שיותר אנשים יראו את המוצר הממותג וע"י כך יכירו אתכם.

מיתוג העסק שלכם – חברה מסודרת / קהל לקוחות נאמן
ככל שתשתמשו במיתוג העסק שלכם בין אם זה בשקיות ממותגות בלוגו החברה שלכם או שהחלטתם שכל העובדים הולכים עם אותה חולצה ממותגת זה יגרום  ללקוחות שלכם להסתכל עליכם בתור חברה אמינה ומסודרת. ככל שתשקיעו יותר במיתוג העסק, קהל הלקוחות הנוכחי – יהפוך לקהל לקוחות נאמן. הם יאמצו את החברה שלכם בתור מותג. קהלי הלקוחות מרגישים שייכות אל המותג. למשל: "אנחנו מזמינות בגדים משיין…", "אנחנו שותים קוקה קולה", "אנחנו שותים שוקו יטבתה". אתם צריכים לגרום ללקוחות שלכם לדבר בשפה: "אנחנו קונים X מהעסק שלכם". ואותו קהל לקוחות נאמן, יכול להמשיך לרכוש במשך שנים את מוצרי החברה שלכם. 

מיתוג לוגו החברה שלכם – שיווק ופרסום נרחב ביותר/ הגעה ללקוחות פוטנציאלים חדשים
כאשר החלטתם למתג את לוגו החברה שלכם על גבי מוצר כלשהו זה מביא לכם כמה אופציות חשובות למרות ההשקעה הכספית, לדוגמא: אם אתם חברת הייטק והחלטתם לפנק את כל העובדים שלכם בתיקי מחשב ממותגים כאשר העובדים שלכם מסתובבים עם התיק מחשב ברחוב או בחו"ל ובכל מקום, התיק משמש כפרסומת מהלכת ע"י זה שכולם רואים את לוגו החברה שלכם, דבר נוסף כאשר אנשים רואים את לוגו החברה שלכם על גבי כל מוצר כלשהו זה נכנס לתודעה של האנשים וככה אנשים רואים ומכירים אתכם ויגיעו אליכם בזכות מיתוג לוגו החברה שלכם.

היתרונות במיתוג לוגו החברה שלכם על מוצרי פרסום תמונת מאמר

לסיכום: כדי להיות עסק מצליח חובה להיות קיים ולהיות שונה מהשאר
בעולם של ימינו, לכל עסק שנפתח יש הרבה מתחרים. אם עסק רוצה גם להישאר ולהצליח, הוא צריך להיות קיים, הוא צריך להראות נוכחות. הצעד הראשון שעסק צריך לעשות כדי להישאר קיים, הוא ליצור מיתוג של העסק. אבל זה לא מספיק, מומלץ לבעל העסק לפתח סדרה של מוצרי פרסום חכמים ולחלק ללקוחות. השקעה חכמה במוצרי פרסום שימושיים ואיכותיים, תגרום לעסק להתבלט מעל האחרים והצעד השני זה כל פעם לחשוב מחוץ לקופסה בין אם זה לשנות לעשות ליטושים ללוגו חדשני יותר או להוסיף סלוגן מעניין ומרענן כדי למשוך כמה שיותר לקוחות.
לקטלוג המוצרים המלא >>

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)