המדריך המלא לרכישת מתנות לעובדים שלכם

רכישת מתנות עבור עובדי החברה צריכה להיות רכישה חכמה ומדויקת, כזו שתקלע בול למטרה ולצורך של העובדים שלכם כך שהיא תביא לתוצאה מוחלטת של הרגשת חממה במקום העבודה – עובדים שאוהבים את העיסוק והמעסיק שלהם הם עובדים טובים ופרודקטיביים יותר נקודה.
במאמר זה נעבור על מספר שלבים בסייסים שיעזרו לכם וימקדו אתכם לרכישת מתנות מוצלחת ושימושיות עבור העובדים שלכם.

אז לפני שנתחיל – קודם כל מי אנחנו?
נעים מאוד, שמי גיא ואני יועץ מכירות בחברת עדן מוצרי פרסום. עדן מוצרי פרסום היא חברה בעלת ניסיון של 6 שנים בשוק מוצרי הפרסום והמתנות לעובדים ואנו עובדים עם חברות גדולות וקטנות במשק הישראלי, כמובן במרוצת הזמן אנו צברנו ניסיון רב בהתאמת המתנה ללקוח – מוצר פרסום טוב הוא מוצר עם לוגו החברה שלכם שעושים בו שימוש מירבי ויום יומי, יש המון דוגמאות למוצרים כאלו כגון: בקבוקים עם לוגו, תיקי גב עם לוגו ועוד.

המדריך-לבחירת-מתנות-עבור-העובדים-שלכם

שלב ראשון – כנסו לראש של העובדים שלכם
התאמת קהל היעד למתנה היא השלב הכי קריטי בתהליך ובגלל זה בחרתי בו להיות השלב הראשון.
במידה ואתם חברה המעסיקה עובדים צעירים כמו לדוגמא במוקדי המכירות של חברות הביטוח שלרוב האווירה שם היא מאוד צעירה כדאי שתתאימו מתנה שמתאימה לצעירים לעומת עובדים בעלי משפחות ששם מתנה משפחתית תתאים יותר – לכן עליכם להבין את קהל היעד שלכם (העובדים שלכם) מהו חתך הגילאים? מה הם אוהבים? מה התחביבים שלהם וכו'

שלב שני – התאמת תקציב
על השלב השני הרבה חברות מדלגות וזוהי טעות! עליכם להגדיר תקציב למתנות עבור העובדים שלכם לפני בחירת המתנה – תקציב מוגדר יעזור מאוד למקד את חברת הפרסום ואתכם ובכך להציע לכם את המתנה המתאימה ביותר עבור העובדים שלכם.

שלב שלישי – חשיבה מחוץ לקופסא
בתהליך בחירת המתנה נסו לחשוב בדרכים יצירתיות כך שהמתנה תהיה עד כמה שניתן מקורית ובעלת עניין רב בקרב העובדים שלכם, מתנה כזו שהם ישמחו ויופתעו לקבל, מתנה שהם מרגישים שהשקיעו בהם. וכן אפשר לגמרי לעשות את זה כמעט בכל תקציב!

4-שלבים-לבחירת-מתנה-לעובד


שלב רביעי ואחרון – נראות המתנה
לאחר שכבר יש לכם כיוון או החלטה על איזה מוצר אתם הולכים זה הזמן לחשוב על התוצר הסופי ועל הליטושים האחרונים – האם אתם רוצים להדפיס לוגו צבעוני? או בכלל אולי לעשות חריטה של הלוגו על גבי המתנה? האם לשים רק לוגו או גם את הסלוגן? רוחב ההדפסה על גבי המוצר? ועוד.
בשלב זה עליכם להיעזר בדרך כלל בחברת הפרסום איתה אתם עובדים וכמובן לבקש הדמיה למוצר לפני ביצוע רכישה והדפסה.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא
שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)