כובעים מודפסים המדריך המלא לבחירת הכובע המושלם

כשאנחנו מדברים על כובעים ישר זה מזכיר לנו את ימי הקיץ החמים, בדרך כלל בכובעים משתמשים בעיקר להגנה מפני השמש הקופחת אבל לא רק, כי כובעים יכולים לשמש גם במגוון פעילויות חברתיות,ובנוסף כובעים יכולים לשמש אותנו כמוצר אופנתי לכל דבר ועניין.

מגוון כובעים מודפסים לבחירה
גם בכובעים יש מבחר גדול ומגוון, רוב רובם של האנשים יכירו את הכובע המצחייה הסטנדרטי אבל חוץ ממנו יש עוד מבחר גדול, נתחיל מהכובע הקלאסי שזה כובע מצחייה בדרך כלל הוא נסגר ע"י אבזם אך יש כובעים שנסגרים ע"י סקוץ', הכובעים האלה מגיעים או עם 5 פאנל או 6 פאנל ועשויים מבד כותנה איכותי.
כובע נוסף שהוא פופולרי זה כובע מצחייה דרייפיט הכובע הזה מיועד בדרך כלל למטרות ספורט וטיולים מהסיבה שהוא עשוי מבד אוורירי ונושם סופג זיעה. 
כובע טמבל זה הכובע שכולנו מכירים והוא מיועד במיוחד לאנשים שנמצאים הרבה זמן בשמש, הוא מגן גם על העורף וגם על המצח, כובעי טמבל מגיעים חלקם עם בד מרשת בצידי הכובע וחלקם רק עם חורי אוורור בכובע.
ישנם עוד מגוון רחב של כובעים כמו כובע מצחייה עם מגן לעורף המיועד לפועלים שנמצאים שעות בשמש, או כובע מצחייה שעשוי כולו מרשת ונוח במיוחד, יש כובעים המגיעים עם בד לבן בקדמת הכובע כדי שיהיה אופציה להדפיס בקדמת הכובע לוגו צבעוני או כל מה שתבחרו להדפיס, רוב הכובעים מגיעים במבחר צבעים מגוון.

כובעים מודפסים תמונת מאמר
מי צריך כובעים ממותגים
בדרך כלל אנחנו משתמשים בכובעים להגנה מפני השמש, אבל ניתן להשתמש בכובעים גם כמוצר לחלק אותו בתור מתנה לעובדים וללקוחות וישנה אפשרות גם להשתמש בכובעים בימי פעילות של החברה או בכנסים ואירועים של החברה, בנוסף אם אתם בשעה טובה מתחתנים ורוצים שבחתונה שלכם יהיה משהו שהוא מעניין ויוצא מהכלל, אז תוכלו לחלק לכל האורחים כובעים מודפסים עם תמונה שלכם או עם סלוגן כזה או אחר שתבחרו, זה יכול להיות מתנה מושלמת לכל האורחים שיגיעו, כובעים מודפסים יכולים להיות מתאימים לכל אירוע, אם זה מסיבות, ימי הולדת, חתונות, מסיבות רווקים ועוד. זה גם יכול להביא קונספט אחר לאירוע ולשנות אותו למשהו קצת אחר ושונה מהרגיל, ניתן גם למתג מספר מוצרים לכדי סט אחד מלא לדוגמא למתג כובעים או חולצות עם לוגו מעילים ועוד פרטי לבוש כך שהעובדים שלכם יהיו ממותגים מכף רגל ועד ראש.

כובעים מודפסים בלוגו החברה זה הרווח שלכם
החלטתם לחלק במתנה כובעים? מצוין, אבל אם כבר הוצאתם כסף לא כדאי שזה יחזיר את ההשקעה?
בדרך כלל שמחלקים מתנות לעובדים או ללקוחות זה בערבי חג או באירועים מיוחדים, מתנות זה דבר מקובל שמחלקים לעובדים ולכן אם כבר אתם נותנים מתנה כדאי שהמתנה הזאת תועיל לכם בהמשך ותייצר לכם על הדרך גם פרסום, לדוגמא החלטתם לחלק כובעים כדאי למתג עליהם את לוגו החברה שלכם, או מספר טלפון, כתובת אתר, או הפייסבוק והאינסטגרם של החברה, זה דבר שישתלם לכם בעתיד הלא רחוק כי בסופו של דבר העובדים שלכם מסתובבים עם הכובעים שחילקתם בהרבה מקומות, ואנשים רואים את הכובע המודפס עם מה שרציתם לפרסם, ועל ידי כך הם יוצרים פרסומת מהלכת, בסופו של דבר כובע ממותג בלוגו החברה הוא מוצר פרסומי ושיווקי לטווח הרחוק עם פוטנציאל להגעת לקוחות חדשים, בנוסף חוץ ממיתוג של לוגו החברה שלכם תמיד ניתן לקדם מוצר כלשהו על ידי הדפסה על כל מוצר.

להיות שונים מהמתחרים שלכם
בחוץ ישנה תחרות רבה מאוד וכל עסק וחברה תמיד מנסים להביא משהו אחר משלהם כדי לבלוט וכדי שיכירו אותם, ולכן כדי להיות שונה מהמתחרים שלכם כובעים מודפסים יכולים להיות אפקטיבים ויעילים ללקוחות חדשים ולקהל יעד שונה ומגוון.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא
שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)