מאמר מפורט על תיקים ממותגים

בעולם התיקים הממותגים ישנם מבחר עצום של תיקים המיועדים למטרות שונות, תיקים מתאימים לכל גיל ולכל מטרה, בין אם זה ילדים שהולכים עם תיקים לבית הספר, או סטודנטים שמשתמשים בתיקי גב עם לוגו  לנשיאת החומר הלימודי שלהם, או אנשי עסקים שצריכים תיק עבור המחשב נייד שלהם, יש לכם עסק או אירוע חברה, ואתם מעוניינים לפנק את הלקוחות והעובדים שלכם במתנה שווה ושימושית תיקים ממותגים זהו המוצר המושלם עבורכם, למה כדאי למתג דווקא על תיקים? איזה תיק עדיף לבחור? איזה סוגי תיקים ישנם? איזה סוג הדפסה כדאי לבחור על גבי התיק? על כל זה ועוד נפרט בהמשך המאמר.

סוגי התיקים הקיימים
כפי שכבר הזכרנו ישנם מבחר עצום של תיקים, אם זה תיקי גב איכותיים, תיקי מחשב ממותגים, תיקי רחצה ואיפור, תיקים לחיילים ומטיילים, תיקי שרוך, תיקי אלבד, תיקי צד, וגם תיקי ספורט ותיקים המיועדים לנסיעות, בכל התיקים הללו ישנם מבחר מגוון המגיע באיכויות שונות ובמחירים שונים.

תמונת מאמר על תיקים ממותגים

מיתוג על גבי תיקים = השקעה לטווח הרחוק
איזה כיף לקבל תיק במתנה מהבוס שלכם או להיות באיזה כנס או אירוע ולקבל תיק בסוף האירוע במיוחד עבורך, אבל מין הסתם תמיד שאלתם את עצמכם למה בכלל כדאי למתג על גבי תיקים הרי זה עוד הוצאה נפרדת מלבד ההוצאה של התיקים עצמם, אז יש לזה כמה סיבות חשובות ונכונות למיתוג על גבי תיקים,
1) תיקים ממותגים נשארים לאורך זמן רב הרבה יותר ממוצרים אחרים שמתבלים אחרי זמן קצר יותר.
2)  המטרה של המיתוג על גבי התיקים זה, שמי שמקבל את התיק מסתובב איתו ויוצר פרסומת מהלכת כאשר הוא מסתובב עם המיתוג של הלוגו שלכם בכל מקום, וחושף את המותג שלכם לעוד הרבה אנשים שעדיין לא מכירים אתכם.
3) תיקים מתאימים לקהל יעד רחב ומגוון לעומת מוצרים אחרים שמתאימים לקהל יעד ספציפי, תיקים מתאימים לכל גיל ולכל מטרה אותו אתם צריכים.
4) בגלל שיש מבחר ענק של תיקים אתם יכולים להתאים את התקציב שלכם מהתיקים הזולים ביותר ועד התיקים היקרים יותר, בנוסף ניתן לבחור תיקים המיועדים למטרת האירוע, לדוגמא: אם אתם מארגנים חופשה לעובדי החברה, ניתן לחלק לעובדים תיקי חוף ונופש או תיק שרוכים עם לוגו המתאימים לאירוע מסוג זה.

ההדפסות המומלצות על גבי התיקים
יש כמה סוגי הדפסות שעושים על גבי התיקים, זה יכול להשתנות מאוד בהתאם לתקציב שלכם ובסוג הלוגו שלכם, אם הלוגו שלכם הוא צבעוני מומלץ לבחור בהדפסה הנקראת הדפסת DTF, הדפסה זו מתאימה ללוגו או כיתוב בכמה צבעים היא איכותית ביותר ונשארת לזמן רב על גבי התיק, סוג נוסף של הדפסה זה הדפסת משי המתאימה ללוגו בצבע אחד, שיטת הדפסה מתאימה לכמויות גדולות והיא שיטת הדפסה הפופולרית והישנה יותר, סוג נוסף של הדפסה זה רקמה ממוחשבת על גבי התיק, שיטת הדפסה זו היא האיכותית ביותר והלוגו או הכיתוב שבחרתם ישמר לכל אורך חיי התיק, אבל הדפסה זו תהיה יקרה יותר מההדפסות האחרות.

לסיכום: הואיל ויש מבחר רב של תיקים לפני שאתם בוחרים תיק מסוים, קודם כל חשוב שתדעו מי הבן אדם שמקבל את התיק, מה המטרה של התיק, ומה השימוש בתיק, ככה יהיה לכם קל יותר לבחור את התיק ולקלוע לקהל היעד הנדרש, בנוסף תמיד תוכלו להתייעץ איתנו על איכות התיק, מיקום הלוגו, ובחירת התיק שתרצו, וכמובן לכל שאלה ייעוץ וכדומה תמיד אנחנו זמינים עבורכם.

מעבר מהיר לקטלוג המוצרים המלא

 

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)