5 סיבות מדוע להזמין מעדן מוצרי פרסום

ישנם הרבה סיבות מדוע להזמין מעדן מוצרי פרסום מתנות ממותגות עבור העובדים והלקוחות שלכם, ריכזנו עבורכם 5 סיבות עיקריות מדוע דווקא להזמין מאיתנו!

כל פתרונות ההדפסה במקום אחד
אחד מהקשיים של בעל עסק שרוצה לייצר לעצמו ליין של מוצרי פרסום עם הדפסת לוגו צבעוני או צבע אחד, הוא להתחיל להזמין מוצרים במקביל מכמה בתי דפוס. מוצרי הפרסום השונים מיוצרים מחומרים שונים, שחלקם דורשים טכניקות הדפסה מיוחדות של לוגו צבעוני ולא כל בית דפוס נותן שירות הדפסה על כל סוגי החומרים. מחפשים בית דפוס אחד שידפיס לכם על כל החומרים? הגעתם לחברת עדן מוצרי פרסום ומתנות  אנחנו מבצעים את כל סוגי ההדפסה כולל הדפסת DTF, הדפסת סובלימציה, ורקמה ממוחשבת על גבי מוצרים בצורה האיכותית ביותר. 

כל פתרונות ההדפסה במקום אחד באנר 1

מבחר ענק ומגוון של כל מוצרי הפרסום
אתם כבר לא צריכים להסתובב בין כל החנויות כדי למצוא בכל חנות מוצר פרסום אחר. אתם יכולים להזמין את כל המוצרים מחברה אחת שתאגד לכם את הכל יחד – עדן מוצרי פרסום. אצלנו תמצאו את כל מוצרי הפרסום הקיימים בשוק בין אם זה מוצרים לחורף או מוצרים לקיץ מוצרים לכל השנה, מוצרים לנשים, מוצרים לגברים, ועוד. אלו הקטגוריות המובילות שלנו:

קטגוריית תיקים ממותגים- אצלנו בעדן מוצרי פרסום תוכלו לקנות את כל סוגי התיקים. החל מתיק שרוכים עם לוגו ותיקי בד פשוטים עם ידית, ועד לתיקי גב עם לוגו איכותיים. רוצים לקנות לעובדים שלכם תיקים למחשב? אצלנו תוכלו לקנות תיקי מחשב איכותיים ביותר. תוכלו לפנק את העובדים שלכם עם מגוון של תיקי נופש וספורט שתוכלו לרכוש אצלנו יש לנו גם מבחר גדול של תיקים לחיילים ומטיילים.

קטגוריית מתנות ממותגות לקיץ- אנו מומחים ביצירת מתנות ממותגות פופולריות לקיץ. אצלנו תוכלו להזמין מגבות חוף מודפסות, כיסאות ים עם לוגו, הדפסה על צידניות במגוון רחב ועוד. מחפשים משחקים ממותגים לחוף? תוכלו לרכוש אצלנו מטקות חוף ממותגות עם כדור, צלחות מעופפות, פריסבי, כדורי ים, מאווררים, ועוד. תוכלו לרכוש אצלנו מתנות ייחודיות לקיץ כמו מגבות חוף מודפסות עם לוח שש בש, כיסאות ים עם לוגו ועוד.

קטגוריית מוצרי חורף ממותגים- יש אצלנו מחלקה מיוחדת של מוצרי חורף ממותגים איכותיים ומחממים במיוחד. תוכלו לרכוש אצלנו מטריות עם לוגו איכותיות ביותר, כובעי צמר מחממים, בקבוקים תרמיים עם לוגו  להכנת שתייה חמה וקרה,כוסות נירוסטה ממותגות,הדפסה על כירבוליות, מעילים חמים ממותגים ועוד.

קטגוריית מוצרים ממותגים למשרד -היא מחלקת מוצרי פרסום. תוכלו לקנות אצלנו את כל מוצרי הפרסום הנפוצים והשימושיים ביותר: עטים עם לוגו, מחברות עם לוגו, פנקסים עם לוגו. אנו מבצעים גם הדפסה על עכברים ופדים.

קטגוריית מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים ממותגים- אנו משווקים את מוצרי האלקטרוניקה והגאדג'נטים הממותגים השמישים והאיכותיים ביותר: מטענים ניידים, משטחי הטענה, רמקולים, אוזניות.
מגוון ענק של כל מוצרי הפרסום תמונה 2

מוצרים באיכות הגבוהה ביותר
קרה לכם שהזמנתם מוצרי פרסום זולים אך לא מספיק איכותיים? זוהי הטעות הגדולה ביותר! הלקוחות מודדים אותם גם באיכות מוצרי הפרסום שאתם נותנים להם במתנה. אם הם יקבלו ממכם מוצר פרסום לא מספיק איכותי, הם יראו בכם עסק חלש ולא מספיק מקצועי, ויאמצו לעצמם עסק אחר שיספק להם את השירות או המוצר שאתם נותנים. לכן, חשוב מאוד להזמין את מוצרי הפרסום מספקים שעובדים עם המפעלים הטובים ביותר. אנחנו בעדן מוצרי פרסום מספקים לכם מוצרים באיכות גבוהה ביותר, המיוצרים בתקנים הגבוהים ביותר.
מוצרי פרסום איכותיים תמונה 3

קטלוג חדשני באתר עם מלאי מוצרים מתעדכן
איך תבחרו את מוצרי הפרסום מהאתר שלנו? הנכם מוזמנים לדפדף בין דפי האתר של עדן מוצרי פרסום. להיכנס בין הקטגוריות השונות, ולבחור את המוצרים הטובים ביותר. מלאי המוצרים באתר שלנו מתחדש ומתעדכן כל הזמן. יש לנו צוות איכותי שיושב על האתר, ומעדכן כל הזמן את המוצרים באתר לפי הקטלוג העדכני שלנו.
קטלוג אונליין חדשני ומעודכן תמונה 4

שירות ואיכות זה אנחנו
קרה לכם שהזמנתם מוצר מסוים וכשרציתם לדעת מתי מגיע המוצר אליכם במשלוח הביתה פתאום לא היה מענה זמין? אצלינו תמיד תוכלו ליצור קשר בכמה אופציות כמובן בראש ובראשונה אנחנו תמיד זמינים בטלפון או אם זה דרך האתר ע"י נציג דיגיטלי או דרך המייל או בשליחת הודעה בווצאפ, לכל שאלה אנחנו משתדלים לענות בהקדם האפשרי ובייעוץ מקצועי כדי לכוון אתכם למוצר שאותו אתם מעוניינים.
שירות וזמינות זה אנחנו תמונה 5

לקטלוג המוצרים המלא >>

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)