כוסות רב פעמיים – הפתרון לחד פעמי במשרד

בשנים האחרונות ישנה מגמה של שמירה על איכות הסביבה והפחתת השימוש בפלסטיק מזהם, הפתרון הוא פשוט וקל – לרכוש כוסות רב פעמיים לשתיה חמה או קרה כולל מיתוג לוגו החברה ואפילו ניתן להוסיף את שם העובד על גבי הכוס וכך להימנע מבלבול בין הכוסות השונים.
במאמר הבא נביא בפניכם את כל היתרונות מדוע להזמין כוסות עם לוגו החברה שלכם

שימוש בכוסות רב פעמיים חוסך לכם זבל מיותר ושומר על הסביבה
לכולנו חשוב לשמור על איכות הסביבה. אבל כולנו מתפתים לפעמים לרכוש חבילת כוסות חד פעמיים שהייצור שלהם מזהם את כדור הארץ. איך אפשר לחסוך את הזבל היום יומי שנוצר במשרד כתוצאה משימוש תכוף יום יומי של עובדי המשרד בכוסות חד פעמיים? זה הזמן לעבור להשתמש בכוסות רב פעמיים. ניתן למזוג לתוכם שתייה חמה או קרה. כוסות אלו ישמרו על החום ועל הקור של הנוזל בכוס. כאשר תשקיעו ותרכשו כוסות רב פעמיים לכל עובדי המשרד, תהפכו למשרד חסכוני, נקי יותר, וידידותי לסביבה.

כוסות-עם-לוגו

היתרונות ברכישת כוסות עם לוגו
מלבד החיסכון בפלסטיק, רכישת כוסות חד פעמיים כל פעם מחדש והשמירה על איכות הסביבה, ישנם יתרונות נוספים ברכישת כוסות עם לוגו החברה שלכם עבור עובדי המשרד. כאשר עובד מקבל כוס עם מיתוג החברה וניתן גם בתוספת הם שלו – הוא מרגיש שייכות לחברה.
הגעת לקוחות למשרד בו כל הכוסות עם לוגו החברה בהחלט נראה אחרת ויוצר רושם של יוקרה, סדר וארגון.
צריבת המותג בתודעה בין אם מדובר על הלקוחות שלכם או העובדים שלכם הוא חשוב ביותר ומיתוג כוסות יביא לחשיפה מרבית של המותג שלכם!

סוגי הכוסות הקיימים הניתנים למיתוג
ישנם סוגים שונים של כוסות שניתן למתג אותם – אז באיזה כוסות לבחור? נעשה לכם קצת סדר.

  • כוסות זכוכית / קרמיקה – אלו לרוב יהיו הכוסות הזולות ביותר הם אינן שומרות עם חום או קור המשקה וגם די שבירות אך הן פתרון מעולה להפוך כל מטבח משרדי למטבח ששומר על איכות הסביבה.
  • כוסות נירוסטה ממותגות – כוסות עשויות נירוסטה הן העמידות ביותר והן מתחלקות ל2 סוגים, הסוג הראשון הוא כוסות עשויות נירוסטה פשוטות – הן נראות בצורה של כוס רגילה אך לעומת כוסות הזכוכית או הקרמיקה הן אינן שבירות וניתן גם למתג אותן בחריטת לייזר מה שהופך את נראות הכוס ליוקרתית יותר וגם כמובן המיתוג לא ירד מהכוס לעולם.
    הסוג השני הן כוסות תרמיים עם לוגו שההבדל ביניהם לעומת הסוג הראשון הוא הנירוסטה הכפולה – כוס תרמית עשויה מ2 שכבות של נירוסטה כאשר מפריד ביניהם ואקום וכך חום או קור המשקה אינו מתקרר או מתחמם לאורך זמן!
  • כוסות פלסטיק רב פעמי – גם כוסות הפלסטיק הן יכולות להוות פתרון וגם אותם ניתן למתג אך הן לא נותנות לגמרי את הפתרון עבור איכות הסביבה – כאשר רוכשים כוסות פלסטיק ממותגות חשוב לבדוק שהן אכן מתאימות לשתייה חמה והן בעלות תו תקן.

כוסות-נירוסטה-ממותגות

חיסכון של כסף רב לאורך זמן לעומת שימוש בכוסות חד פעמי
אז כמה כסף אתם חוסכים בהוצאות המשרד כאשר אתם קונים לעובדים כוסות תרמיות במקום לקנות שוב ושוב שרוולי כוסות חד פעמיים? התשובה היא, שחסכתם למשרד הרבה מאוד כסף לאורך זמן. עלות ממוצעת של 3 חבילות כוסות שתייה קרה, היא 15-20 ש"ח. כך גם עלות ממוצעת של רכישת 2 שרוולי כוסות נייר עבור שתייה חמה. תחשבו את ההוצאה הזו לאורך שבוע / חודש / שנה. יוצא לכם הוצאה כספית של מאות ואף אלפי שקלים עבור שרוולי כוסות חד פעמיים. לעומת זאת, כאשר אתם משקיעים הוצאה חד פעמית ברכישת כוסות תרמיות עבור עובדי המשרד, אתם חוסכים מאות שקלים לחודש. עלות ממוצעת של כוס תרמית היא כמה עשרות שקלים, כל זה ללא קשר ליתרונות הבאים יחד עם כוסות בהם מתנוסס לוגו החברה שלכם. 

לסיכום: כוסות עם לוגו זהו מוצר שימושי והכרחי עבור המשרד שלכם
רכישת כוסות רב פעמיים ממותגים עם לוגו עבור המשרד שלכם הינה השקעה משתלמת, עובדי המשרד יעשו בו שימוש יום יומי וזו השקעה חסכונית במיוחד ותחסוך ממכם הוצאה מיותרת של מאות שקלים בחודש על כוסות חד פעמיים. בנוסף צרפו לכך את היתרון של מיתוג המשרד והרגשת השייכות של העובדים ואפילו הלקוחות. ההמלצה היא לרכוש כוסות תרמיים שהם המהודרים והיוקרתיים ביותר וגם מגיעים בשלל צורות וצבעים (כך ניתן להתאים אותם לצבעי המותג שלכם) ושומרים על קור או חום המשקה לאורך זמן.


לקטלוג המוצרים המלא >>

שלח הודעה
1
היי, זו נוי מחברת עדן מוצרי פרסום
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמינה לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)